Frijazz Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Dette året får flere interessante bilspill, ivertfall ligger tiltlene lovende an allerede: Fuel Frikjøring i et stort område på ca.1300 kvkm. Dirt 2 Jeg likte Dirt godt og ser absolutt frem til denne oppfølgeren. Need For Speed: Shift Det ser ut som om Need For Speed-serien kommer inn på rett spor igjen med denne utgivelsen, bane- og gateløp på kjente steder og mer enn 70 forskjellige biler.
Takkformeg Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Håper bare de får kjøreegenskapene til bilene i dirt litt mer realistiske... Henger litt for godt på grusveier, og stopper altfor fort. også håper jeg det blir mulighet for H giring Nfs skal jeg ikke ta på før jeg får høre at man faktisk må bremse før en sving. Disse bilene sitter jo som superlimt til asfalten i 250 kmt... Og hvis jeg skal ha nfs så håper jeg det er bedre støtte for ratt. Tidligere nfs spill jeg har prøvd med ratt har rattet bare funket dårligere enn piltastene...
Frijazz Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Skrevet 5. mars 2009 Jeg har ikke spilt NFS siden Porsche unleashed, men jeg har tro på Shift. At bilene stopper raskt er helt greit for meg, men nå synes jo jeg GRID er et utrolig bra spill.
vikingkylling Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Er litt skeptisk til bilspill. Etter Burnout Paradise mangler fartsfølelsen i de aller fleste andre spill, og hva er poenget med å kjøre i 250kmt om du tror du kjører i 25kmt?
Frijazz Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Skrevet 5. mars 2009 Jeg synes fartsfølelsen er utmerket i GRID. Kanskje "tunnel vision" i Shift vil bedre fartsfølelsen også.
Takkformeg Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Man skal ikke kunne stoppe en bil fra 200 kmt på en grusvei på 10 meter..... Det kan man på dirt..
LianLidude Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 NFS har jeg boikotet med all denne melkinga av usaklig kjørefysikk, trimming og stylinga de har kommet med i det siste. Alt er jo det samme som de første undergroundspilla bare med litt andre biler og steder man kjører. Dog så Shift ut som et steg i riktig retning.
rbr Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 det jeg vil ha det er richard burns rally nr.2 det hadde vært konge. men dette skjer vel ikke med det første.
Takkformeg Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 NFS har jeg boikotet med all denne melkinga av usaklig kjørefysikk, trimming og stylinga de har kommet med i det siste. Alt er jo det samme som de første undergroundspilla bare med litt andre biler og steder man kjører. Så enig som jeg kan få blitt... Jeg testa carbon, lasta ned og innstallerte pro street, avinnstallerte etter første kjøretur... Sikkert gøy for folk som ikke driver med motorsport og skikkelige spill som GTR Evolution og GTR2 osv...
Senyor de la guerra Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Unnskyld at dette er litt off-topic: Men i år kommer Grand Tourismo 5 (ja vet det ikke er pc.... men det bør nevnes likevel)
Frijazz Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Skrevet 6. mars 2009 Man skal ikke kunne stoppe en bil fra 200 kmt på en grusvei på 10 meter..... Det kan man på dirt.. Det er helt riktig, men det er utrolig morro å kunne gjøre det i spill!
Takkformeg Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Man skal ikke kunne stoppe en bil fra 200 kmt på en grusvei på 10 meter..... Det kan man på dirt.. Det er helt riktig, men det er utrolig morro å kunne gjøre det i spill! Jeg syns spillet er dritbra, men jeg setter krav til realismen, og jeg syns ikke akkurat at det er realistisk Men bra spill det er det! Det inneholder jo flere av favorittbilene mine (Impreza, Lancer Evo, Audi S1, Escudo, og resten av pikes bilene er jo bare konge) Og lydene er jo geniale. Hvis dirt 2 blir enda bedre så er de godt på vei. Kommer til å kjøpe det jeg. =)
Frijazz Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Skrevet 6. mars 2009 Ja, jeg savner litt mer realisme enn det DIRT har. Jeg kunne ønske de lagde valgbar realisme fra f eks arcadestilen det har i dag og opp til simulatorrealisme, med noen trinn i mellom også.
Takkformeg Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Ja, det hadde vært noe... Sånn har de på GTR Evolution.. Der er det jo hovedsakelig racing simulator, men man kan kjøre arcade mode og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå