Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp:) Privatist eksamen?


Anbefalte innlegg

Heisann Sveisann!:)

 

Jeg er ferdig med både 1 klasse almennfag, og 2 klasse almenn fag. Jeg begynte deretter på tredjeklasse, men jeg sluttet etter ca 2 månder. Det var noe av det dummeste jeg kunne gjøre pga jeg mistet ungdomsretten min. Jeg har nå bestemt meg for å ta opp gym, norsk og religion på sonans. Grunnen til at jeg valgte å ta opp akkurat disse fagene har seg slik at Norsk nytter det ikke å lese til, for det er såpass et tungt og stort fag, gym regner jeg det med ikke går ann å ta opp som privatist, og religion er også et såpass belastende fag, som ikke hjernen min takler å lese til "hehe" De fagene jeg skal lese til selv er SosialKunnskap, Media og Historie. Jeg har valg de tre fagene som intreseser meg mest, som jeg skal gå opp i privatist til. Jeg mangler også et fag til, som skal være en erstattning for biologi, for jeg fant ut at det faget ikke passet mitt intellekt. Jeg skulle egentlig goså hatt tysk som jeg hadde i 2 klasse, men det er ny reform. Jeg føler at jeg er helt ute av systemet? KAN NOE HJELPE MEG??? Skjønner ingen ting..hehe..

 

- Når er fristen til å melde seg opp til privatist eksamen?

- Hvor mye koster det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...