Gå til innhold

Grammy awards - Utstøtte sjangre?


Anbefalte innlegg

Jeg tok nettopp en liten titt innom grammy.com, og la veldig fort merke til hvor ufattelig mange spesielle sjangre som er listet opp, men jeg er ikke kar om å finne god/gode trance/dance/house musikk/artister? Altså, det er jo også musikk, alikevel er det ikke awards for det?

 

Under dance-sjangren finner jeg lady gaga, rihanna og alle de andre av den "typen" der (dere vet hva jeg mener, de artistene som er 140% hype hos alle jenter fra 13-17 år). I all verden.. Er det noe jeg har gått glipp av siden polka, "latinsk" (hva faen, er det en egen sjanger?), gospel og "children's music" tydeligvis er "bedre" musikk enn det store innen tidligere nevnte sjangre?

 

Please enlighten me.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"latinsk" (hva faen, er det en egen sjanger?)

 

Sikkert "Latin" som i latino som i mellomamerikansk/sør-amerikansk. Mao. Ricky Martin med fler.

 

 

Det kan jo være at alle disse sjangrene du nevner egentlig er puttet i "Dance" gruppen og deretter ignorert ettersom det hverken er mainstream populært eller særlig bra musikk.

Lenke til kommentar

Og hvem er så enkeltindivider til å dømme hva slags musikk er bra og hva er dårlig? Om de så skal stå ved det, så er vel faen ikke polka, "barnemusikk" eller gospel "bra" musikk det heller.

 

Null logikk. Vennligst ikke kom med kommentarer om hva som "er bra" og motsatt, det er usaklig og bør ikke dømmes subjektivt.

 

Diskuter.

Lenke til kommentar
Og hvem er så enkeltindivider til å dømme hva slags musikk er bra og hva er dårlig? Om de så skal stå ved det, så er vel faen ikke polka, "barnemusikk" eller gospel "bra" musikk det heller.

 

Null logikk. Vennligst ikke kom med kommentarer om hva som "er bra" og motsatt, det er usaklig og bør ikke dømmes subjektivt.

 

Diskuter.

 

Vel...hvordan skal man gi en pris uten å være subjektiv så lenge man ikke premierer noe målbart?

 

Jeg tror du misforstår litt her. Det er en logikk.

 

Gospel er en egen kategori. Om gospel i seg selv er noe den jevne borger liker er ikke interessant. Det er en stor kategori i USA og noen som liker gospel avgjør hvilken gospel som er god og dårlig.

 

Dance er en egen kategori. Om dance er noe den jevne borger liker er ikke interessant. Her lempes alt som kan relateres til dance, muligens da også musikken du savner.

Noen i USA som liker dance sier at "Lady gaga er flink" og at musikken du savner ikke fortjener nominasjoner. Og at jeg slenger på en kommentar om at jeg er enig, så må du tåle det. Det er ikke all musikken jeg liker som blir nominert heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...