Gå til innhold

BK: Altseende øyne


Anbefalte innlegg

Hei på dere.

 

Tjah, hva skal jeg si? Kan jo nevne at denne krabaten dukket opp i vintersolnedgangen og han syntes tydeligvis å stirre inn i linsa var veldig artig. Han var ute alene og lekte med trehjulssykkelen. Bildet ble jeg egentlig fornøyd med, men vil høre deres meninger?

 

-Ludvig

post-132171-1236205042_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Likte dette bildet. Snørr, kliss og et par intense øyne i et litt udefinert, undrede ansikt. Komposisjonen/croppinga ville jeg kanskje gjort litt annerledes. Synes det ble litt vel midstilt. Kanksje det også hadde gjort seg bedre om bakgrunnen hadde vært lysnet opp litt.

 

Prøvde å lage en SH versjon litt fort og gæli (med litt annerledes crop), men synes fargeversjonen fungerer best. Du har fått frem fine toner i kinn, øyne og lue som står godt til hverandre. Dog, ser at nivåene klumper seg mot de mørke tonene, bildet ble litt mer balansert da jeg dro nivåene ut over hele spekteret.

 

post-34764-1236234692_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nå er jeg ganske herdet være seg bubber, bæsj og denslags fra min egen unge, kanskje neste gang kan du be minste man om å suge inn den grønnaktig boblen :D . Når det er sagt var bildet bra, likte hvordan øynene skar igjennom med sine klare "bilder". Bra jobbet.

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Nå er jeg ganske herdet være seg bubber, bæsj og denslags fra min egen unge, kanskje neste gang kan du be minste man om å suge inn den grønnaktig boblen :D . Når det er sagt var bildet bra, likte hvordan øynene skar igjennom med sine klare "bilder". Bra jobbet.

 

Uten busemannen så hadde ikke bildet vært det samme på noen måte. Dette er ungen sin som er ute i vinterdagen sånn unger skal være!

 

Behold Busemannen :)

Lenke til kommentar
Nå er jeg ganske herdet være seg bubber, bæsj og denslags fra min egen unge, kanskje neste gang kan du be minste man om å suge inn den grønnaktig boblen :D . Når det er sagt var bildet bra, likte hvordan øynene skar igjennom med sine klare "bilder". Bra jobbet.

 

Uten busemannen så hadde ikke bildet vært det samme på noen måte. Dette er ungen sin som er ute i vinterdagen sånn unger skal være!

 

Behold Busemannen :)

Her er det forkjellig smak. Det bare det at jeg har så mange slik bilder selv med bubb i nesen, kanskje andre som ikke har unger selv synes det gir det lille ekstra for bilde, for meg blir det lille ekstra for mye :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...