residenevil Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Skrevet 18. mars 2009 faen hva heter det der man skal skrive hvor de forskjellige overskriftene er med sidetall(kanskje litt dårlig forklart)
residenevil Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Skrevet 18. mars 2009 kom på det innholds fortegnelse Du kan jo skrive om Nintendo. De begynte med spillkort på 1800-tallet, og vi vet jo alle hvordan det gikk. Jeg ville vinklet det noe slikt: Hvordan tilpasset dette selskapet seg den teknologiske utviklingen i det tyvende århundre? å ja fantastisk ide nå har jeg 25 sider tusen takk.
marvol Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Nais, 25 sider i 7. klasse Får man karakterer i 7. klasse nå ? Isåfall må du poste den når du får den tilbake, ferdig rettet
residenevil Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Skrevet 19. mars 2009 nei man får ikke karakter i 7.klasse uheldigvis:(
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Va det minimun 25 sider ?? Da jeg gikk i 7. klasse fikk vi sånne prøve karaktere ... Jeg hadde sikkert ikke skrevet mer en 2 sider på en slik oppgave Men det er jo drit fett at du tar deg så lang tid på en opg i 7. KLASSE !!!
residenevil Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Skrevet 20. mars 2009 nei jeg tror det egentlig var maks 20 sider. og takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå