Gå til innhold

Trenger noen tips til wow fan side og addons!


Anbefalte innlegg

Vell .. det første jeg ville vite var om dere hadde en wow side med nyheter osv .. der di forteller om patcher , viser video klipp og kansje litt humor ?

 

Jeg har bruktk www.mmo-champion gangske lenge .. og kommer fårtsatt til å bruke det ofte.

Problemet er at de konsentrer seg på USA.

Jeg har sjekka den offesielle internett side tråden her. Men når jeg sjekker ut datoen så begynner det og bli noen år siden den ble lagd.

 

Det siste jeg ville ha hjelp med var addons/interface. Da tenker jeg på min hunter lvl 74.

 

Jeg har valgt å ramse opp addonsa jeg alerede har også tar jeg ett screen shot av mitt interface .. eller hva jeg skal kalle det.

 

Addons:

 

Atlasloot

 

Bagnon

 

BeanCounter( aner ikke hva det er )

 

Cartographer

 

Enchantrix

 

QuestHelper

 

X-perl

 

Har ikke akuratt forelska meg i noen utenom quest helper så bare si hva jeg burde bytte ut osv.

 

Noe jeg virkelig har lyst på er en bevegende map inne i instancer. Finns det noe slikt?

post-131075-1236009352_thumb.jpg

Endret av pipppipp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du legger gjerne inn 1 og 1 AddOn slik at du kan justere hver enkelt AddOn slik du vil ha den. Da slipper du at alt kommer opp som en møjle når du logger inn.

 

Skal du queste fort og godt er jo Quest Helper ypperlig. Ellers trenger du svært få AddOns. Det meste man virkelig trenger følger med i spillet.

Du kan laste ned Quartz som er fin å ha når du skal beregne når du skal fyre av angrepene dine.

 

Maps til dungeons kommer med neste patch hvis jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar

Har du sjekket ut Nyttige nettsider om World Of Warcraft ? Står under sticky på forumet her. Kan anbefale GamingNorge men tror den står i den første linken jeg skrev.

 

Tror Beancounter er addon til Auctioneer addon og samme med Enchantrix (ikke helt sikker)

Forstår ikke helt hva du mener med bevegende map inni instance, hvis du mener en addon som viser deg selv innpå karte ditt mens du er i en instances så tror jeg ikke det finnes. Uansett så kan du vel bare bruke minimap + vanlig kart til å se hvor du er.

 

Hvis du vil ha tips til å "forbedre" UI'en din så kan du ta opp UI Scale, filtrere vekk alle buff siden du egentlig ikke trenger å vite hva andre folk har (imo) og litt til men det er vel en grei start ;p

Endret av Zeüs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...