Gå til innhold

Musikk: TomRom - "Et-eller-annet"-Metall med Stoner-tendenser


Anbefalte innlegg

Yo folk og godt. :) Tomrom er da et av bandene mine, vi har spilt sammen i nesten et halvår, og jobber mest med eget materiale. Som tiden går har jeg derimot blitt utrolig lei av å spille musikken vi spiller, så driver og pusher på dem for å kunne prøve noe mer eksperimentalt.

 

http://www.myspace.com/tomromband

 

Legg gjerne igjen ris og ros! Har forresten lagt gitarronkinga litt på hylla nå, men er sologitarist, driver å rehabiliterer meg tilbake til blues igjen nå! :lol:

 

Edit - Livevideo -

Endret av Sambaboy
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 9 måneder senere...

Dette var fett! Er stor fan av Pantera, så jeg må jo nesten like det. Eneste jeg har å kommentere på er et jeg ble litt skuffet av sounden på trommene, etter min smak hadde de helt feil sound i forhold til resten av bandet. Er ofte det som er problemet når man ikke helt har funnet sounden sin på starten, veit ikke om dere har spilt inn mye enda, men dere bør utforske litt på det der :)

Lenke til kommentar

Haha, miksen er helt forferdelig, alle gitarene er DI som er reampet av en billig plugin, og trommene er drept av kompressor fordi trommelyden vi spilte inn med var helt rævva! xD

 

Ironisk nok fikk jeg den nye demoen dagen etter at jeg posta dette, så sjekk ut Myspace'n vår for å høre de nye sangene med LITT bedre trommelyd! ;) Spilt inn i Brygga studio (Demon Box, Timothy's Monster osv er også spilt inn der, legendarisk studio her i byen), så lyden er rimelig top notch! :)

 

http://www.myspace.com/tomromband

 

SJEKK UT :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...