Gå til innhold

SE Xperia, Nokia 5800 eller Samsung Innov8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her fant jeg starten på skrivet jeg ville levre inn i forbindelse med ppgradering av telefonen, det mangler en del men er egentlig nok siden dette er en telefon til 6000 kr

Nå ble alt noe skjevt etter at jeg limte det inn....

 

Xperia problemer

- Gjøre slik at telefonen får æ – ø – å ved et trykk på au knappen. På min telefon må dette konfigureres mens det på nyere telefoner er slik

- Bluetooth slår seg av hele tiden, særlig tydlig er dette ved på/avlogging av Wifi

- Jeg får ikke lagt inn egne sms, mail lyder i telefonen, må derfor bruke disse rare lydene som ligger i telefonen

- Wayfinder fungerer ikke, det tapper batteriet mitt og vil ikke skru seg av før batteriet er tatt ut. Når det er sagt har jeg funnet en versjon av wayfinder som fungerer, men den er på engelsk(jeg vil ha min på norsk) Den er lastet direkte ned fra getwf på telefon som jeg fikk beskjed av dere om å gjøre, men som sagt, så er språket feil.

- Diodene på sidene på telefonen slår seg av selv om innstillingene tilsier NO LIMIT. Har jeg et tapt anrop, har jeg en sms eller mail vil jeg at disse blinker hele tiden slik det skal være…..

- Telefonen laster ikke ned MMS automatisk selv om innstillingene er satt til dette. Jeg kjøper 6 – 8 av de ”beste” telefonene i året og dette har jeg aldri opplevd tidligere( det har ingenting med teleopperatøren min) . Får kun et symbol oppe på telefonen som jeg må trykke på, så får jeg beskjed om å manuelt laste ned mms`en

- Når telefonen skrus på får jeg ikke lagt inn pin kode, telefonen hopper over dette punktet. Når telefonen er ferdig med ”greiene” sine så trykker jeg ringeknappen og får tastet inn pin kode der, men slik skal det ikke være.

- Er det mulig på neste oppdatering å få noen normale lysdiode farger? Disse kombinasjonene som er i dag er helt latterlige(personlig mening selvsagt)

- Multimediapanelet: Dette fungerer nesten ikke opp mot A2dp, Får av og til opp lyd men det går ikke ann å spole. Dette går på windows media player og et annet gratis program jeg har lastet ned, men windows media player har jeg aldri likt og gratis programmet har sine svakheter det også

- Når du får sms lyser skjermen opp og det kommer opp en liten boks med litt info om meldingen(om telefonen er innstilt på dette) Dette skal skje på mail også men gjør det kun i 1 av 100 tilfeller. Mail lyden kommer, diodene blinker men skjermen er svart og ingen dialogboks dukker opp

- bakdekeselet henger elendigt på plss, dårlig løsning

Lenke til kommentar
Hvis skjermen mister klarheten er det noe feil på telefonen. Tar man ikke vare på det man har så går det ille med det meste, uansett hva det måtte være. Hva denne selgeren på Elkjøp hadde gjort med telefonen sin er vel ikke representativt for resten av folket, ei heller telefonen generelt? Det er overhodet ikke noe vanskelig å få Innov8 til å bli stygg heller, så lenge man ikke tar vare på den.

 

Her missforstår du litt,skjermen mister klarheten pga "filmen"som legges oppå.

Uten "filmen" finnes jo selvsagt ikke bedre skjerm,men "filmen" er et nødvende for å ikke ødelegge skjermen

Utenat jeg kjenner vedkommende på Elkjøp sa han at han ikke hadde fremmedelemeter i lommene, men at skjermen fremdeles var blitt ødelagt

 

Je brukte aldri noe på skjermen på Innov8`en ,men fikk aldrig så mye som den minste ripe på den(usikker i farten på om den hadde ripesikkert glass)

 

Men trådstarter er borte så dette bli bare en inten diskusjon mellom meg og deg.....så....Punktum?

 

Tror ikke du har prøvd så mange screenprotectors. Jeg har hatt mange, og har ikke opplevd at skjermen blir noe blassere med dem på. Skjermbeskytter er noe jeg bruker på alle mine mobiler, og har tror ikke du klarer å skille dem fra en uten protector. Så din påstand blir helt feil.

Lenke til kommentar
Her fant jeg starten på skrivet jeg ville levre inn i forbindelse med ppgradering av telefonen, det mangler en del men er egentlig nok siden dette er en telefon til 6000 kr

Nå ble alt noe skjevt etter at jeg limte det inn....

 

Xperia problemer

...snip

 

Her var det mye rart å lese. Har du postet dette i xperiatråden? Ingen av disse påståtte problemene dine er vanskelig å løse. Noen beror rett og slett på innstillinger, så mulig det er en liten brukerfeil ute og går?

Lenke til kommentar
Hvis skjermen mister klarheten er det noe feil på telefonen. Tar man ikke vare på det man har så går det ille med det meste, uansett hva det måtte være. Hva denne selgeren på Elkjøp hadde gjort med telefonen sin er vel ikke representativt for resten av folket, ei heller telefonen generelt? Det er overhodet ikke noe vanskelig å få Innov8 til å bli stygg heller, så lenge man ikke tar vare på den.

 

Her missforstår du litt,skjermen mister klarheten pga "filmen"som legges oppå.

Uten "filmen" finnes jo selvsagt ikke bedre skjerm,men "filmen" er et nødvende for å ikke ødelegge skjermen

Utenat jeg kjenner vedkommende på Elkjøp sa han at han ikke hadde fremmedelemeter i lommene, men at skjermen fremdeles var blitt ødelagt

 

Je brukte aldri noe på skjermen på Innov8`en ,men fikk aldrig så mye som den minste ripe på den(usikker i farten på om den hadde ripesikkert glass)

 

Men trådstarter er borte så dette bli bare en inten diskusjon mellom meg og deg.....så....Punktum?

 

Tror ikke du har prøvd så mange screenprotectors. Jeg har hatt mange, og har ikke opplevd at skjermen blir noe blassere med dem på. Skjermbeskytter er noe jeg bruker på alle mine mobiler, og har tror ikke du klarer å skille dem fra en uten protector. Så din påstand blir helt feil.

Jeg påstår ingenting, den 5 pakningen kjøpte jeg med i samme butikk jeg kjøpte telefonen.

På pradaen jeg har i dag er det en som er helt perfekt

Lenke til kommentar
Her fant jeg starten på skrivet jeg ville levre inn i forbindelse med ppgradering av telefonen, det mangler en del men er egentlig nok siden dette er en telefon til 6000 kr

Nå ble alt noe skjevt etter at jeg limte det inn....

 

Xperia problemer

...snip

 

Her var det mye rart å lese. Har du postet dette i xperiatråden? Ingen av disse påståtte problemene dine er vanskelig å løse. Noen beror rett og slett på innstillinger, så mulig det er en liten brukerfeil ute og går?

Hva er brukerfeil av disse punktene mine? Jeg vet det er en stor prosedyre for å klare å få æøå tegnene lettere tilgjengeligt,men det ville jeg ta da jeg skulle levere den inn.

at a2dp ikke funker tilfredstillende er ikke min feil(dette er en gjenganger i windows telefoner)

at mms ikke funker som den skal er ikke min feil

at wayfinderprogrammet som følger med ikke virker er ikke min feil

at lysdiodene ikke funker er ikke min feil

at tekstbokser på mail bare dukker opp av og til er ikke min feil

jeg vet mann kan legge inn egne mail,sms lyder om mann bruker en xp datamaskin,men jeg har vista

at bakdekselet er like løst som trusa til pamela er ikke min feil

osv osv osv

at telefonen hopper over pin inntastingen er ikke min feil

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...