Gå til innhold

Leter etter eit nytt spel-Kom med anbefalinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Eg begynner å gå lei av dei gamle spela mine. Eg treng noko nytt. Eg liker action, eventyr, rollespel, simulator, sport og strategi. Det eg ikkje liker er science-fiction, massive online spel og skrekk spel. PC'en min takler nok det meste, men ikkje spel som World in Conflict og spel med slike krav.

Er det nokon som kan anbefala eit bra spel, alle forslag er velkommne :)

Takk for svar på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Elder Scrolls IV: Oblivion

Fallout 3

Far Cry 2 (hvis du klarer å kjøre det)

Greit om du sier hva du har spilt.

Har Far Cry 2, kjører det fint på PC'en. Eg har spel som GTA, SWAT 4, Emergency 4, Ship Simulator 2008, Fotball Manager 09, Company of Heroes og SimCity Samfunn. Det er dei spela som eg har på PC'en no. Men eg begynner å bli lei av dei.

Prøvde demoen til Empire: Total War. Synes det var eit brukandes spel, men ikkje kjempebra. Skal prøva demoen litt meir.

Skrevet (endret)

Du må kjøpe fullversjonen av Empire. Kommer til å bli det beste strategispillet noen sinne. Demoen er veldig liten i forhold til spillet og AI'en kommer ganske sikkert til å være mye bedre. Ellers så kan du jo prøve Medieval 2 med Kingdoms hvis du ikke har det og Company of Heroes. Men of War ser også veldig bra ut.

Endret av Sindre :)
Skrevet
Du må kjøpe fullversjonen av EMpire kommer til å bli det beste strategispillet noen sinne. Demoen er veldig liten i forhold til spillet og AI'en kommer ganske sikkert til å være mye bedre. Ellers så kan du jo prøve Medieval 2 med Kingdoms hvis du ikke har det og Company of Heroes. Men of War ser også veldig bra ut.

Såg ein video av Men of War på youtube, laster ned demoen nå :)

Fortsett å komme med forslag :D

Skrevet

Hvis du ikke har spilt Diablo 2 med LoD før så anbefaler jeg deg å gjøre det. Er kanskje gammelt, men genialt og du må spille det hvis du skal kjøpe D3.

Regner med at du har spilt AoE2, det er jo en klasikker.

Left 4 Dead er gøy med venner.

Skrevet (endret)

Hvis du liker å gjøre de samme gang på gang så kan det være gøy. Jeg kjedet meg halvveis fordi det var altfor likt og repetivt.

Liker du western kan du jo prøve Call of Juarez

Endret av Sindre :)
Skrevet

Kommer ann på hva du gjør det til. Man har jo endel frihet, så ingen som sier man MÅ repetere alt. Men forsåvidt enig i at det gjentar seg selv endel..

Oblivion sier jeg bare.. Min favoritt hvertfall

Skrevet

Oblivion er ikkje det "fantasi" spel, med monster og slikt?

Assasins Creed har eg høyrt mykje om, skal visst være kjedelig i lengden som Wikipedersen sier, men eg skal sjå om eg finn ein demo :)

Call of Juarez såg gøy ut, laster ned demo no.

Når det gjelder Fallout 3, er det eit slikt "fantasi" spel også? Prøvde å finna gameplay videoar på youtube, men fant ingen gode videoar.

Gode forslag her, kom med fleire :D

Skrevet (endret)

Har sett litt rundt no. Oblivion og Fallout 3 liker eg ikkje så godt, er ikkje så fan av monster og slikt. Men er fortsatt usikker på om eg skal kjøpa det. Fant eit spel som heiter Gothic 3, er det nokon som kan sei noko om det?

Viss dere har fleire forslag så kom med dei :)

Endret av Mutu
Skrevet

Anbefaler sterkt Far Cry 2, Oblivion og Fallout 3...

Også kan du se litt på Mount&Blade...

Har vært hekta på det en stund før... :p

• 5 måneder senere...
Skrevet
Har sett litt rundt no. Oblivion og Fallout 3 liker eg ikkje så godt, er ikkje så fan av monster og slikt. Men er fortsatt usikker på om eg skal kjøpa det. Fant eit spel som heiter Gothic 3, er det nokon som kan sei noko om det?

Viss dere har fleire forslag så kom med dei :)

Oblivion er det beste spillet jeg noen gang har spilt, anbefalest sterkt! :) Det er et RPG, Fantasy, Adventure spill ^^

Fallout 3 har jeg på dataen, men har ikke fått spilt det noe enda, men det ser bra ut. I Fallout 3 er det mutanter du slåst mot.

Prototype er og sinnsykt bra! :D

Hvis ikke kan du jo alltids gå for et MMORPG som Age Of Conan eller WoW

Og det er ikke vits i å kjøpe de, bare last de ned siden du får ikke spilt de online...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...