Iceman23 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hei Eg prøver og tilkoble windows skitet i GTA men får bare dette: http://img4.imageshack.us/my.php?image=gta...ectionfailf.jpg Nettverksstatus: http://img4.imageshack.us/my.php?image=gta...ectionfail2.jpg Eg har den nye patchen, og har oppdatert Games for windows live. Bruker Vista SP1 btw Takker for svar. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hadde noe av det samme problem selv. For å få det til å fungere måtte jeg "tillate" Games For Windows å koble til. Måtte også deaktivere deler av brannveggen. Har du sjekket dette? Lenke til kommentar
Iceman23 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Hadde noe av det samme problem selv. For å få det til å fungere måtte jeg "tillate" Games For Windows å koble til. Måtte også deaktivere deler av brannveggen. Har du sjekket dette? Eg tok av brannmuren, men det gikk ikke... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvordan brannmur kjører maskinen? Eventuelt hvilket antivirusprogram? Lenke til kommentar
Iceman23 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Hvordan brannmur kjører maskinen? Eventuelt hvilket antivirusprogram? Eg bruker norton 360 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har du tillat Games For Windows å koble til internettet? Mulig du må tillate dette gjennom Norton også. Selv bruker jeg BitDefender å jeg måtte gjøre det samme. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Kan også hjelpe og oppdatere Games For Windows, på nytt. Husk og av installere først. Endret 2. mars 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Iceman23 Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Kan også hjelpe og oppdatere Games For Windows, på nytt. Husk og av installere først. Eg gjorde dette, men det hjelper ikke, prøvde både med av og på med brannmuren. Lenke til kommentar
Iceman23 Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Vel eg fikk det til no, måtte bare logge meg innpå xbox.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå