Gå til innhold

Øktplan på ca en-1 1/2 time !


Anbefalte innlegg

Hei! 16 år gammel gutt på videregående allmen som har en øktplan innlevering jeg skal følge opp på. Innleveringen er nå og blir en innlevering, men jeg vil gjerne ha tips på selve økten, siden jeg tenkte jeg skulle være litt produktiv av meg i ellers utrolige dårlige gymtimer på skolen min. Jeg spesialiserer meg ikke i noe og går ei idrett, så det er ganske basic vil jeg tro. Knebøy, benkpress, pullups, rygg-ups, planke, vektløfting osv. Kan noen med litt peiling vennlig hive inn et par tips? Jeg vil fokusere styrke.

 

Takk på forhånd! Mvh,

 

F1nst4D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du ha økten du skriver om i gymtimen? eller det er bare en innlevering, der lærern skal se hvordan du ville satt det opp? skjønte ikke helt hva du skreiv.

 

Slenger ut noe jeg, viss du er helt ny i styrkeløft er det kanskje ikke så lurt så starte på knebøy og markløft. Pga av tekniken er veldig viktig i de øvelsene. Men du kan gjøre ekstremt mye med bare kroppsvekta di.

 

Se litt rundt omkring på youtube eller google etter ett kjapt søk fant jeg dette som du kanskje kan få noen idèr fra.

 

Prøv også å få logikk i programet ditt, trener du f,eks biceps, må du trene triceps.

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Beklager, vi skal lage en økt plan vi skal følge opp på og bruke et par uker, men som han også skal ha en kopi av. På den måten er det både en innlevering og en øktplan, men jeg ville ikke gi inntrykket av at jeg hadde intensjoner av å jukse, heller det at jeg ikke har peiling på hvordan en øktplan settes opp ordentlig!

 

Takk for interesse, mvh -

Lenke til kommentar

Så litt gjennom det, men fikk ikke altfor mye utav det siden jeg enda trenger et basic oppsett, som jeg eventuelt kan researche litt på å fylle ut selv. Jeg lurer på om han bare vil at vi skal ha noe å gjøre, men samtidig er det en innlevering. Greia er at jeg vet bare at jeg skal ha et ganske basic oppsett, og så kanskje med noe løping eller vektløfting, hadde vært flott om noen kunne for eksempel vise meg her i en post noenlunde hvordan det ser ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...