Gå til innhold

[Løst]Fps drop i css(bærbar pc)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Eg har ein bærbar pc (Acer Aspire 5930G Windows Vista Home Premium beste versjonen), når eg spele CS;S går det sånn 4-5 minuttar også ligg FPS'en fra 9-50...

Nokon som har ein idê? Hjelper directx på Fps'en? Eg holder på å laste ned DirectX no...

-Mini097

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I dag kjørte jeg SpeedFan imens jeg spilte cs, det laveste FPSen var på, var 60 er det bra?

Endret av mini097
Skrevet

Med tanke på at det menneskelige øye ikke kan se/merke høyere fps enn ca 30 er 60 fps mer enn nok for å spille det stabilt ja.

Jeg ser heller ingen spesielt unormale høyre verdien på varmen som utvikles, bare la vær å ha datamaskinen på fanget/senga eller lignende underlag som kan blokkere vifteutganger og and varme elemter. hvis du merker at pcen blir meget varm uansett kan du legge noe udner på hver side som kan heve den litt fra bordplaten. Ha også tilkbolet strøm under spilling. siden datamaskinen vil ha nedsatt prioritering på visse komponenter mens den kjører på batteri.

håper dette hjalp.

Skrevet

jeg kan gjøre det med noe på hver side, men jeg har stilt så CPUen og sånt sksl drive like bra på batteri.

Jeg har hørt at fpsen på cs må være 25 for at det skal drives uten "lagg"

Skrevet

Den kan stemme det noenlunde, under 20 FPS ville jeg begynt å sett etter forbedringer, allefall når det kommer til online FPS.

Men slik som jeg oppfatter det nå er det vel bare å spille ivei, siden du har grei FPS, (rundt 30?) og igen unormale høye temperaturmålinger for en bærbar datamaskin.

Skrevet

Ville uansett sjekka for støv i vifta.

Om du ikke er grafikkhore så kan det være mulig å finne noen FPS configs, da dette kan forbedre FPS mye.

Skrevet

Du kan også skru ned detaljene på grafikken, da får du høyere fps og det kreves ikke like mye av maskinen så den ikke blir like varm ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Ja, men nå pleier fpsen stort sett gå i 100. Det er en map den går ned i 20 i FPS helt i begynnelsen og det er "ba_jail_foxriver_beta2"

Skrevet

Grunnen til at det skjer, er at mappet er dårlig optimalisert så det er mye du ikke kan se som må bli "lagd" av skjermkortet ditt, sikkert en eller annen tekstur som er latterlig stor også. Du må heller finne et annet map å spille på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...