1ronaldnho10 Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 hei jeg vil vite hvordan man legger til modder på oblivion. (jeg blir glad for sider der jeg kan laste ned modder) jeg har sett litt på en: http://devnull.sweetdanger.com/OOO/OOO_Guide.html jeg lurer bare på om den er bare til å legge inn nye NPC, rustninger, våpen og lignende. er det bare det , eller forandring på plassen du går rundt på. takk for alle svar
1ronaldnho10 Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Skrevet 1. mars 2009 vist noen har andre modder til oblivion som bare legger til våpen, rustning, og andre ting. men det må ikke forandre noe på verdenen (si fra vist den gjør det!!!, si fra vist du vet noe glad for alle svar
1ronaldnho10 Skrevet 8. april 2009 Forfatter Skrevet 8. april 2009 jeg har ett spørsmål til : hvor blir jeg med i vampyr jeger gruppa ???
kjermy Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 (endret) Du kan redigere innleggene dine, istedenfor å svare(denne knappen her )... Men du kan kanskje få flere svar her EDIT: PS, OOO endrer på en god del i verdenen... Endret 8. april 2009 av kjermy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå