Gå til innhold

har problemer med skolesøk


abbyjr

Anbefalte innlegg

Hei jeg driver å skal søke meg inn på skole via vigo men når jeg søker på et eller annet grunnkurs f.eks gk salg & service så får jeg års2 valg etter at jeg har trykka meg inn på års 1 gk salg å service, hvis noen forstod hva jeg mente der. men jeg vil ikke velge noe års 2 greier siden jeg skal ta gk års1 men uansett hva slags gk fag jeg velger så må jeg velge noe års 2 greier :/ så hva skal jeg gjøre?

 

Jeg har gått grunkurs elektro men fullførte aldrig men det står ivertfall opplista som skolebakgrunn årstrinn 1 kan det ha noe med at jeg ikke får valgt andre gk fag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som vet? kan prøve å forklare litt bedre fristen går ut i dag så det haster litt.

 

Når jeg søker vgs på vigo.no så for jeg opp en liste med valg av linjene jeg vil gå jeg velger f.eks Salg&Service, når jeg da har valg det så kommer det opp flere valg f.eks års2 Reiseliv å et par andre å jeg må velge en av dem jeg får ikke lov å bare velge Medier å kommunikasjon grunnkurs men åssen kan jeg velge det når jeg ikke har fullført grunnkurset jeg gikk på for 2 år siden som var elektro? å hvorfor kan jeg ikke bare søke grunnkurs uten at jeg blir tvunget til å velge trinn 2 valg? setter veldig pris hvis noen har noen råd å komme med cuz if not im screwed for this year.

Endret av abbyjr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...