Gå til innhold

Total War: Noen forskjell om jeg kjøper Empire: TW via Steam?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg blir litt forvirret. Jeg har kjøpt spillet via steam, men der står det enda "not yet released". Jeg trodde man kunne forhåndsinstallere det også "åpnet" de for spilling på release.?

En annen ting, nå står det at spiller unlockes om ca 1 time. Betyr det at vi kan forhåndsinstallere om ca 1 time for så å spille i morgen, eller kan vi spille allerede i kveld?

Håper noen kan ta seg tid til å svare på mine noe "nooblike" spørsmål :)

Spillet er klar for nedlasting nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg blir litt forvirret. Jeg har kjøpt spillet via steam, men der står det enda "not yet released". Jeg trodde man kunne forhåndsinstallere det også "åpnet" de for spilling på release.?

En annen ting, nå står det at spiller unlockes om ca 1 time. Betyr det at vi kan forhåndsinstallere om ca 1 time for så å spille i morgen, eller kan vi spille allerede i kveld?

Håper noen kan ta seg tid til å svare på mine noe "nooblike" spørsmål :)

Spillet er klar for nedlasting nå.

steam server is to busy to handle your request.. vel vel

Skrevet

Hadde egentlig ikke planer om å spille i dag i det hele. Akkurat nå går det vel i omtrentlig 130kb/s på steam (Skandinavia valgt som zone). Satser på at det går raskere i løpet av natten.

Skrevet (endret)

Velger dere East Coast USA vil det mest sannsynlig gå fort å nedlaste. Det horde det på demoen. Men dere får ikke spilt før i morgen

EDIT: Ser ut som flere har fått innstalert og spilt allerede. Vært mye tull med uttalelesene om alt det her.

Endret av Sindre :)
Skrevet

Jeg vil aldri bruke steam fordi:

• Overlater ikke 600 til en internett side.
  • Jeg har hørt modding kan bli vansklig. Uten mod så spiller jeg ikke lengre enn 1mnd.
  • Jeg er vanligvis ikke konservativ, men på dette område venter jeg til steam er helt fin-polert.
  • Det er noe annet å ha en CD, cover, kart, manual, enn å ha... en internett kode.

Skjønner.

Skrevet

Demoer blir nok ikke noe problem med tanke på steam, det er helt opp til CA å slippe mod tools når de gjør det blir det minst like lett å bruke moder som uten steam, de tok jo en halv dag før man hadde et halvt dusin moder til demoen

Skrevet
Jeg vil aldri bruke steam fordi:
  • Overlater ikke 600 til en internett side.
  • Jeg har hørt modding kan bli vansklig. Uten mod så spiller jeg ikke lengre enn 1mnd.
  • Jeg er vanligvis ikke konservativ, men på dette område venter jeg til steam er helt fin-polert.
  • Det er noe annet å ha en CD, cover, kart, manual, enn å ha... en internett kode.

Skjønner.

Steam har vist seg å være de beste på digital distribusjon. Bortsett fra noen historier/rykter om konto-hacking er det også rimelig sikkert. Fordelene er mange. Muligheten til å preloade og ingen installasjon. Steam er også ganske mod-vennlig. Det er like lett å installere en mod der som på en cd-versjon. Man kan også laste ned manualen og andre ting i PDF-format.

Men det som er så forbanna kjipt er at de har gjort om på priser og valuta. Har en personlig boikott på gang så Steam er uaktuellt for øyeblikket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...