Gå til innhold

Å nei, et hakk i skjermen, er det noe jeg kan gjøre


fa2001

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har kjøpt en 24" LCD skjerm fra Eizo for ca. en måned siden.

 

Den har nå et hakk i seg; det er sikkert jeg som har lagd det, men jeg kan ikke tenke på noen bestemt omstendighet. Først trodde jeg at det var et støvkorn, og prøvde tørke det av med papir.

 

Det er ganske synlig når det er noe hvitt som ligger bak hakket, spesielt når man vet om det :cry:

 

Her er et bilde, hvis det sier noe.

post-19750-1235734601_thumb.jpg

 

Er det noe jeg kan gjøre for å fikse dette, eller gjøre sånn at det ikke er så synlig? Regner med at dette ikke er en garantisak, når selv døde pixler kan by på problemer der...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei du kan teste med eggehvite !dette funket på min skjerm. det legger seg inni og blir "glossy"

 

 

eller om du gidder kan du prøve deg på en garantisak og si du fikk skjermen sånn og du ikke har hatt tid før nå til og sende den inn.

Endret av Azzi
Lenke til kommentar
Takk for tipset (det hadde jeg aldri tenkt på :)

 

Nå har denne skjermen matt overflate, men kanskje det går med en liten mengde eggevite. Tenkte å prøve å forsiktig kutte bort det som "stikker ut" med et knivblad men jeg vet ikke om jeg tør....

 

 

 

 

Vist skjermen har et lag utenpå kan du nåkk rive det av.

Lenke til kommentar

den har ikke noe lag utenpå :( jeg fikk fjernet litt av skaden, nå er det bare selve kuttet som er et "hull". Det går egentlig an å leve med, får se om jeg skal prøve å fylle det med eggehvite eller noe hvis det blir for irriterende (hadde jo tenkt å bruke denne skjermen i flere år....)

Takk for hjelpen i hvert fall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...