OscarWoHA Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 (endret) Heisann Har sjekket browsershots.org for å se hvordan artiklene mine i bloggen ser ut i IE6/7 siden jeg ikke har Windows. De ser helt gale ut. Se selv på http://www.bjornrostad.com/2009/02/one-ste...-to-california/. Spesielt kommentarfeltet lider. CSS-filen min ser slik ut: ul { margin: 0 0 10px -20px; } div.commentswrap { margin: 20px 25px 30px 25px; } .commentlist li { border: 1px solid #cccccc; margin: 5px 0 0 -20px; padding: 10px; width: 430px; } ul.commentlist { list-style-image: none; list-style-position: outside; list-style-type: none; } .alt { background-color: #f3f3f3; } PS: Ser helt fint ut i Opera, FF og Safari. Endret 26. februar 2009 av Meldarion
mikk- Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Uten at jeg vet at det er det som er feilen: IE er hater negative marginer. Jeg ville sjekket om det hadde noe med saken å gjøre.
Asterisk Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Jeg ville også sjekket de negative verdiene på margin. Du har satt negativ margin for venstre. Kommentarfeltene blir dradd mot venstre i IE i forhold til bl.a. Firefox.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå