Gå til innhold

lett og billig 13'


Anbefalte innlegg

Trenger hjelp til kjøp av en lett og billig laptop..

 

Krav:

helst 5000kr eller mindre, helst mindre.

13 tommers eller deromkring.

lang batteritid, så lang som mulig for prisen hvertfal

hvis ladeløsningen er genial (altså super enkelt å koble opp) så spiller ikke batteritiden såå stor rolle, men helst mer enn 3-4 timer.

 

bruk:

word, film, spotify, surfing, transport tychoon, ja ikke noe stressende greier med andre ord, photoshop er vel det eneste, men ingen must.

batteri nok til en forelsning eller to uten å måtte lade.

 

og hvis noen kanskje også sånn i forbifarten vet hva man får solgt en 2 år gammel xps laptop for i dag så hadde det vært flott

2ghz c2d

120gb hd

2gb ram

7950gtx

17" clairview skjerm

inkludert vista 32b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste lette og billige laptoppen med skjerm på rundt 13" jeg kan komme på er dell inspiron mini 12. Den har 12" skjerm, koster 4290kr og oppover (du kan utvide harddiskplass og ram, da blir den dyrere). Det beste av alt: den veier fra 1,3kg og oppover! Du bør bestille med 6-cellers batteri for å få best mulig batteritid. Til din bruk vil den være helt kurrant. Har selv en mini-pc (eee 1000h) med lignende prosessor og 1gb ram, og jeg bruker både word og de andre office2007programmene, photoshop, opera og itunes

 

Multicom har en del billige laptopper (mener å huske de har en 12" til litt over 5000kr), men de er mye tyngre og mer klumpete. Veier mer enn en kilo mer enn dell'en..

Endret av muchacha
Lenke til kommentar

grunnen til at jeg har satt 13 tommer som krav er tastaturbredden, da jeg ønsker et så stort som mulig tastatur uten å måtte gå så høyt som en 15tommer. Feil i førstepost fra min side. Så det er med andre ord tastaturet som er viktig. Skal skrive en del og er viktgi at tastaturet er behagelig og ikke for trangt til touch og andre artigheter.

(normale hender)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...