Gå til innhold

Kjøleskaps kabinett


Anbefalte innlegg

noen som vet noe mer om kjøleskap, evt hva skjer når jeg stikker en bor i bakdelen for å kunne trekke ledninger ut?? Tenker å benytte et lite kjøleskap til kabinett, god temperatur på lufta pluss litt lydisolering. Trenger hull bak til å trekke diverse ledninger og tenker på å legge inn et hygrometer og et termometer for å måle lufta i skapet.

 

Det blir også kult å ha Cola med seg i eget kjøleskap på LAN.

 

PS. Noen som har et brukt lite kjøleskap i Trondheim.

Vær så snill

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

kald Cola på LAN? hehe..jeg kjøpte meg en kjølebag til bil på 12v, og mekka litt, slik at nå har jeg den med meg på hvert lan jeg er på. plugger den på strømforsyninga

 

_________________

jeg VEt jeg her rett :razz:

 

[ Denne Melding var redigert av: InzerT^ på 2001-08-26 18:08 ]

Lenke til kommentar

Jepp, kaffe er best varm me nåka gått oppi!! Men det egner seg ikke så alt for godt på LAN da, for mye dyrt utstyr...

 

Har en ganske stor kjøle-bag stående som brukes bare en gang i året, og den har også en varmeskap innstilling :grin: den må testes!!

 

Trekker bare 5A i 12V så det skulle gå bra...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har tenkt litt på en kjøleskap mod...

Hvis en demonterer et kjøleskap og bøyer kjøleelementene slik at de passer inn i en liten boks (ca plass til et atx hovedkort :smile:. Fester kabler på alle utgangene på hovedkortet og trekker dem gjennom boksen og tetter med silicon. bygger så dette inn i et kabinett :smile:)

Mk.2 blir med en fryse boks....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...