Gå til innhold

BK: bokseren, studio shoot


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

digger det, ikke stort å si på det tekniske, da du får til alt veldig bra, glansen på huden og lyset i seg selv er veldig bra. eneste jeg ville endra på var posituren til modellen, det ser litt for anspent ut, ville valgt noe mer avslappet stilling, kanskje sittende på en liten krakk med bøyd hodet(kanskje litt klisje men), ja kun fantasien setter grenser :p

Lenke til kommentar

Mener å ha sett lignende bilde her på bk tidligere ?

Uansett så har du vertfall valgt et spesielt utrykk. At dette er en bokser komemr ikke klart utifra modellen slik jeg ser det. Men at det er snakk om en idrett kommer helt klart frem.

 

Boksere eller annen generell idrett forbinder vi jo med kraft, spenning og masse moment.

Du har bevist regner jeg med valgt et skjørt og sårbart utrykk som er ganske spennende og som bryter med typiske normer. Lys synes jeg er veldig bra. Derimot er jeg litt usikker på positur, den virker noe anstrengt og dermed ikke fult så sårbar.

 

Men alt i alt synes jeg bidlet er meget bra gjennomført og jeg liker det godt !

Lenke til kommentar
du mister alle detaljene i de sorte klærne.

 

for meg ser det ut som du like gjerne har tatt et tøppløsbilde og tegna på en sportsbh

 

ellers bra..

vet ikke helt om jeg liker hvordan modellen står, den virker ikke veldig "boksete ut".

 

tror du må sjekke skjermen din.. er nok detaljer der..

 

dieter.. ja kunne ha slengt på et hårlys, får bli neste gang.. eller bare hente mer lys fra raw bildet.. orginal bildet er selvsagt ikke så mørkt :)..

 

 

har en serie bilder der hu faktisk slår på en sekk så de er dekt.

 

Poseringen er jeg selv fornøyd med :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...