Meyer_rbk Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 (endret) Hei! Kjøpte for ca et og et halvt år siden, et thomson hjemmekinoanlegg. For en uke siden stoppet dette plutselig å fungere. Det gikk rett og slett ikke ann å slå det på lenger. Standbyknappen lyste likevel rødt. I går var jeg på elkjøp og fikk byttet anlegget mot et nytt Philips hjemmekinoanlegg. I dag skjer akuratt samme feilen med dette. Det går ikke ann å skru på, men standby knappen lyser likevel rødt. Noen forslag på hva som kan være galt her? Endret 25. februar 2009 av Meyer_rbk
akle Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Har ikke så mye peiling på dette, men det er vel usannsynlig at det er samme feilen på to anlegg av forskjellig merke. Kanskje det er noe med spenningen/mengde strøm i stikkontakten har sunket, altså ingen feil i anlegget men kursen i huset. Prøv på en annen kurs.
Meyer_rbk Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Skrevet 26. februar 2009 Har prøvd flere forskjellige stikkontakter i hele huset nå, uten resultat. Har fått et nytt merklig sympton da. Spilleren kan skrues på noen ganger, ofte etter jeg ikke har rørt den på lenge, men den skrur seg av igjen etter en halvtime-tre kvarter. Stanbyknappen lyser fortsatt rødt.
akle Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Nei da må jeg i at jeg ikke har peiling. Jeg hadde gått og byttet det. Men synes det er rart at det er en så lik feil på to anlegg.
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Siden det er Eljøp, kan du gå tilbake med anlegget uansett om det er feil eller ikke. Endret 4. mars 2009 av Slettet-XHLacM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå