Tharayman Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Formaterte netopp C: partisjonen min da jeg ville innstallere Vista Eternity, men fikk bare meldingen "Windows is uanble to find a system volume that meets its criteria for installation". GIkk til slutt lei og prøvde med en Xp-plate istede! Men samme visa her! Ingen av programmene vil innstallere på noen av de 3 diskene mine uavhengig av hvor mye jeg formaterer og kjører diskpart:( Væææærsåsnillåhjelpe?=)
Tharayman Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Skrevet 25. februar 2009 SATA disk, med manglende driverstøtte ? Kan absolutt virke slik! Men hvor finner jeg drivere da? Rart verken Xp eller Vista har drivere? Har jo bare et halvgammelt msi-gamerkort:S
BearCat Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 Du finner drivere på hjemmesidene til MSI. ps. dersom du forteller nøyaktig hvilket kort du har, så blir det lettere å hjelpe. pps. Vista Eternity er ikke et offesielt MS produkt, så hvilke drivere som følger med der er usikkert. Hvilken utgave av XP har du ? (servicepack ..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå