Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Hvitgeitost på både Ciaran & Ciara Hvitgeitost eller Brungeitost??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) N-4K0 skrev (18 timer siden): Jeg aner ikke hva som er sterkest, men skal jeg basere meg på fargene på Scovilleskalaen, hvis jeg kan anta at det har noe å si, så må jeg nesten - som en person med lav smerteterskel som ikke tåler mer enn jalapeño - gå for gul chili. Jeg er IKKE skrudd sammen for å tåle sterk chili 🥵 Gräddost eller hvit geitost? Jeg er glad i sterk mat, men ikke for sterk. Så jeg forstår deg ganske godt. Min favoritt chili er Jalapeño. Den er sterk nok som den er. 🌶🌶🌶 Tilbake til leken: Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 timer siden): Hvitgeitost på både Ciaran & Ciara Hvitgeitost eller Brungeitost?? Hvitgeitost Kanelboller eller Vestlands lefse? Endret 1 time siden av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Kanelboller på både Ciaran & Ciara Hardekarameller eller Mykekarameller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå