TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. oktober Skrevet 21. oktober Aldri hørt om noen av de to. 🤔🤔 Kjepphest tror jeg. 🤔 Kopp eller krus? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. oktober Skrevet 21. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (8 timer siden): Aldri hørt om noen av de to. 🤔🤔 Kjepphest tror jeg. 🤔 Kopp eller krus? Vi kan fortelle at kjepphest var et leketøy for barn i gamledager, det var en trepinne, med et hestehode av tre og barna lekte at de red på hesten. Og kjepphøy er å være overlegen og høy på seg selv. Tilbake til leken: Krus på både Ciaran & Ciara Sommertid eller Vintertid??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober Langeektenegler på både Ciaran & Ciara Barbermaskin eller Barberhøvel??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober Barbermaskin Og si,... ..."å blunde" eller "og dra til Drømmeland"?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober Dra til Drømmeland på både Ciaran & Ciara Hvitløk eller Ramsløk??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober Hvitløk Finhakket løk eller løk strimler? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. oktober Skrevet 23. oktober Rødløk på både Ciaran & Ciara Sprøstektløk på Pølse eller Råløk på Pølse??
N-4K0 Skrevet 24. oktober Skrevet 24. oktober Sprøstekt, ingen fan av rå løk. Brettspill eller kortspill?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. oktober Skrevet 24. oktober Brettspill på både Ciaran & Ciara Dusj eller Badekar??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Dos på både Ciaran & Ciara. Suppegjøker eller Brødgjøker??
N-4K0 Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Jeg går for brødgjøk, så kan dere være suppegjøker 😜 Tomatsuppe eller blomkålsuppe? 😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Tomatsuppe på både Ciaran & Ciara Italienskpizza eller Amerikanskpizza??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Potetsalat på både Ciaran & Ciara Grillpølser eller Wienerpølser??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Ja takk begge deler. 😋😋 Men med første valget ville jeg nok ha valgt grillpølser. Kosebamse eller Dakimakura? Hvis du har glemt hva Dakimakura var igjen, sjekk her: https://share.google/CZHl7jSV89w6eohOo 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Kosebamse på både Ciaran & Ciara Matfløte eller Kaffefløte??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå