Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober Godis i løsvekt på både Ciaran & Ciara Tomatpure eller Hermetisketomater??
N-4K0 Skrevet 17. oktober Skrevet 17. oktober Hermetiske tomater. Hermetiske tomater eller pastasaus?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. oktober Skrevet 17. oktober Pastasaus på både Ciaran & Ciara Spekeskinke eller Fenalår??
N-4K0 Skrevet 17. oktober Skrevet 17. oktober (endret) Fenalår. Bonsaitre eller (vanlig) potteplante? Endret 18. oktober av N-4K0 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. oktober Skrevet 17. oktober Bonzsaitre på både Ciaran & Ciara Pepperonipizza eller Skinkepizza??
N-4K0 Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober Begge deler er gode, men pepperoni, kommer an på skinka. Skihopp eller alpint? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober Skihopp på både Ciaran & Ciara Skiskyting eller Langrenn??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober Mobil på både Ciaran & Ciara Slalåm eller Alpint??
N-4K0 Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober Alpint, men det er vel en betegnelse som omfatter bl.a. slalåm. Blande ut Cola/Solo eller Cola/Sprite?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober Blande cola/sprite på både Ciaran & Ciara siden vi må velge en i denne leken Pepsi Max eller Coca Cola Zero??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober Potetgull på både Ciaran & Ciara Tykkpizzabunn med Litepizzafyll eller Tynnpizzabunn med Massepizzafyll??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. oktober Skrevet 19. oktober Tykk pizzabunn med lite pizza fyll. Grandis eller BigOne? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober Skrevet 19. oktober Grandis på både Ciaran & Ciara Billyspizza eller Gorbys??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober Skrevet 19. oktober Stoffsofa på både Ciaran & Ciara Gyngestol eller Gyngehest??
N-4K0 Skrevet 19. oktober Skrevet 19. oktober Gyngestol, personlig, men jeg bruker det ikke, så jeg hadde heller gått for gyngehest som jeg kunne gitt til nevøene mine Kortstokk eller trestokk? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. oktober Skrevet 20. oktober Kortstokk på både Ciaran & Ciara Kjepphest eller Kjepphøy??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå