Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober Skrevet 13. oktober Egg & Bacon på både Ciaran & Ciara. Tomater eller Cherry-Tomater??
N-4K0 Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober (endret) Det går i cherrytomater når jeg en sjelden gang kjøper det. Sjampirell eller kantanjong? Endret 14. oktober av N-4K0
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober Det siste på både Ciaran & Ciara Sove Nå eller Være Våken Nå??
N-4K0 Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober Være våken, i hvertfall en stund til. Skal nestemann sove eller være våken nå?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Vi skal være våkne nå. Varmrøktmakrell eller Kaldrøktmakrell??
N-4K0 Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober ingen av delene er noe jeg spiser, vet ikke om jeg har prøvd noen av dem, men varmrøkt antar jeg. Jegergryte eller kyllinggryte?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Kyllinggryte på både Ciaran & Ciara Varmrøktsild eller Kaldrøktsild??
N-4K0 Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober Samme svaret + ikke fan av sild, men varmrøkt. Stekt laks eller stekt ørret?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober Stekt Ørret på både Ciaran & Ciara Varmrøktlaks eller Kaldrøktlaks??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober Ingen av dem faktisk. Liker ikke sushi. 🤢🤮 Men, hvis jeg absolutt må velge, da velger jeg sushi bowl. Blåmuggost eller Ridderost?
N-4K0 Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober Jeg er absolutt ikke fan av muggoster, det får bli ridderost. Biff stroganoff eller kylling sweet and sour?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober Biff Stroganoff på både Ciaran & Ciara Varmrøktørret eller Kaldrøktørret??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober Majones på både Ciaran & Ciara Majones eller Kaviar??
N-4K0 Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober Majones, det passer til flere ting. Hus med moderne design eller tradisjonelt/"gammeldags" design?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober Tradisjonelt gammeldags design på både Ciaran & Ciara Hardekarameller eller Mykekarameller??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober Harde Drops på både Ciaran & Ciara Søtlakris eller Saltlakris??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå