Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 12:24 Skrevet torsdag kl 12:24 Pepperoni på pizza på både Ciaran & Ciara Lyssirup eller Mørksirup??
N-4K0 Skrevet torsdag kl 17:53 Skrevet torsdag kl 17:53 Lys sirup, men husker ikke om jeg har smakt mørk. Buss for tog eller taxi for buss?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:13 Skrevet torsdag kl 18:13 Buss for tog på både Ciaran & Ciara Saltmat eller Søtmat??
N-4K0 Skrevet fredag kl 19:25 Skrevet fredag kl 19:25 For mat generelt, saltmat. Søt mat eller sur mat?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 23:21 Skrevet fredag kl 23:21 Søtmat på både Ciaran & Ciara Hamburger eller Karbonadesmørbrød??
N-4K0 Skrevet fredag kl 23:45 Skrevet fredag kl 23:45 Må nesten gå for karbonadesmørbrød, gjerne med stekt egg på toppen 😋 🤤 Rømmegrøt eller risgrøt?
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 01:34 Skrevet lørdag kl 01:34 Jeg kan fint kombinere dem i lag, ja takk begge deler. 🥰😋😋 Men vis jeg må velge, da velger jeg først rømmegrøt. Kombinere... Rømmegrøt og risengrynsgrøt eller grøt og pølse-snabber?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 02:20 Skrevet lørdag kl 02:20 Rømmegrøt og Risengrynsgrøt på både Ciaran & Ciara Havregrøt eller Byggrynsgrøt?? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 11:53 Skrevet lørdag kl 11:53 Sun på både Ciaran & Ciara Sjampinjong eller Kantareller??
N-4K0 Skrevet lørdag kl 23:52 Skrevet lørdag kl 23:52 Sjampinjong hvis jeg må velge. Grans eller original Cola?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 00:50 Skrevet i går, 00:50 Original Cola på både Ciaran & Ciara Potetringer eller Potetskruer??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 16:35 Skrevet i går, 16:35 Sitronsaft på både Ciaran & Ciara Solo eller Zingo??
N-4K0 Skrevet i går, 20:54 Skrevet i går, 20:54 Solo, men har ikke prøvd Zingo. Appelsin- eller sitronbrus?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 22:19 Skrevet i går, 22:19 Sitronbrus på både Ciaran & Ciara Sitronbrus eller Champagnebrus??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Mars på både Ciaran & Ciara Grape Soda eller Ananasbrus??
N-4K0 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Ananas, men aldri prøvd grape soda. Egg og bacon, eller bacon og egg? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå