Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 18:58 Skrevet mandag kl 18:58 Vanskelig men det blir nok nullvalgnatt på både Ciaran & Ciara Stekte Potetbåter eller Pommes Frites??
N-4K0 Skrevet tirsdag kl 15:11 Skrevet tirsdag kl 15:11 Pommes frites Ketchup eller ikke ketchup på pommes frites?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 16:41 Skrevet tirsdag kl 16:41 Ketchup på Pommes Frites på både Ciaran & Ciara Bringebærsaft eller Blåbærsaft??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 18:38 Skrevet tirsdag kl 18:38 (endret) Blåbærsaft Krøkebær/Kreklingbær saft eller rabarbrasaft? Endret tirsdag kl 18:39 av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 18:52 Skrevet tirsdag kl 18:52 Rabarbrasaft på både Ciaran & Ciara Solbærsaft eller Husholdningssaft??
N-4K0 Skrevet tirsdag kl 19:08 Skrevet tirsdag kl 19:08 Husholdning, liker ikke solbær. Iste med sitron eller med fersken? Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Ketchup på Pommes Frites på både Ciaran & Ciara Jeg syns ikke ketchup direkte på/til pommes frites passer, jeg er mye mer for ketchup til pølsa eller hva man spiser og pommes fritesen for seg selv på siden, men hver sin smak 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 23:17 Skrevet tirsdag kl 23:17 Iste med sitron på både Ciaran & Ciara Jasminris eller Fullkornris??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 02:19 Skrevet onsdag kl 02:19 Sove i hytte på både Ciaran & Ciara Robåt eller Kano??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 06:02 Skrevet i går, 06:02 Robåt Sove i telt eller under åpen himmel?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Sove i Telt på både Ciaran & Ciara Sove i Telt eller sove i Lavvo??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 timer siden): Sove i Telt på både Ciaran & Ciara Sove i Telt eller sove i Lavvo?? Jeg har faktisk sovet under åpen himmel i lag med mine gamle klassekamerater på den tiden jeg ikke på Folkehøgskolen. Det var faktisk litt av en opplevelse. Det anbefaler jeg dere og prøve. Det er faktisk en herlig opplevelse. Tenk dere og våkne opp under en himmel. Veldig forfriskende. 🌛🌠⭐️🌌 Tilbake til leken: Lavo her. Trøtte øyner eller gjesper?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå