Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (11 minutter siden): Ingen av dem faktisk. Har null interesse for noen av dem. Men, hvis jeg absolutt må velge, så velger jeg langrenn. Bli lei og se på kun en kanal eller ha vanskelig med og velge blant mange tv-kanaler? Vi har en antenne ute på veggen som er festet til tv-en, men vi har ikke abonnement. Så vi har bare de tre NRK-kanalene, men vi ser mest på NRK1. Så derfor har vi jo nesten bare en kanal da.😉😉 MR SPEED skrev (7 minutter siden): En kanal star trek eller star wars Star Wars på både Ciaran og Ciara Leverpostei eller Baconpostei??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Ja takk begge deler. Men med første valget ville jeg nok ha valgt baconpostei. Anime eller cartoon?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Cola på både Ciaran og Ciara Sprite eller 7UP??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Ps på både Ciaran og Ciara Pc eller Nettbrett??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Rødløk på både Ciaran og Ciara Hvitløk eller Ramsløk??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Rød Pesto på både Ciaran & Ciara Purreløk eller Vårløk??
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Troika på både Ciaran & Ciara Grønnkål eller Rødkål??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå