Gå til innhold

Forumtreff Bergen II - Fredag 20. mars *Gjennomført*

KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det skal være mulig å parkere i en gate rett overfor der vi bor og stå der over natta, ja. Jeg kan ikke garantere at det er uproblematisk, men jeg tror ikke man trenger sonelapp for å stå der.

Skrevet

Jeg regner med at de har tenkt til å alkoholisere nok til at det blir taxi/buss/apostlenes hester for å komme seg hjem.

Når det er sagt har vi et par senger og noen sofaer til overs hvis det er noen som ikke kommer seg hjem.

Skrevet
Jeg regner med at de har tenkt til å alkoholisere nok til at det blir taxi/buss/apostlenes hester for å komme seg hjem.

Jepp, tanken var nok å hente bilen dagen etterpå, kommer sansynligvis rett fra jobb, og det kan fort bli tungvint å måtte kjøre hjem (sentrum) og parkere bilen først. Ikkje heilt fremmed for tanken at eg muligens ikkje har lov å kjøre hjem når kvelden er omme nei :)

Skrevet

Jeg er med på bowling hvis jeg rekker det. Men hvis det blir droppet, så regner jeg med at vi møtes litt senere, sånn at jeg ikke sliter med å rekke det uansett? :p

Skrevet

Ang. parkering: vi har visst en egen oppkjørsel med plass til en bil eller to (jeg trodde det var naboen sin) i tillegg til at det er plass til en eller to rett i nærheten.

Skrevet

Så vidt jeg forstå fra nettsiden til Bowling-stedet koster det 100 kroner for to serier (per person). Så helt gale er det ikke. Men om folk ikke er lysten på Bowling kan vi like greit stikke rett opp til G2Petter. Da blir det også lettere å få handlet. :) Har funnet tre filmer jeg kommer til å ta med nå:

Oldboy, 25th Hour, og Equilibrium. Kanskje jeg tar med meg en fjerde film også. Men gidder ikke å drasse på for mange DVD-er.

Skrevet

Det ser (hittil) bra ut for morgendagen for min del, så eg er nok med å bowle viss det er nok interesse øvrig. Handling kan da taes på vestkanten så kjører eg alt stasjet til døra til G2Petter.

Dere får ta en opptelling og avgjørelse - så sjekker eg innom tråden før eg stikker fra jobb i morgen eller noe slikt.

Skrevet

De som har sagt de vil bli med på bowlingen er som følger:

bjorn.e

Snorre

Peppep

Riot

WhiteKnight

G2Petter

Ehtram

Snorre: Kule filmer! Skal se om jeg finner noen selv :)

Skrevet

Princess Mononoke :love:

Jeg simpelthen elsker filmene til Miyazaki. Alt fra Panda Kopanda til hans siste film Hauru no ugoku shiro (Howl's Moving Castle). Det er nesten ikke mulig ikke å ikke like dem. Nausicaä: The Princess of the Valley og the Wind er også kjempefin. For ikke å snakke om Laputa: Castle in the Sky. Mange magiske eventyr den mannen har uttrykt gjennom animasjonsfilmene sine. Nuvel.

Skrevet (endret)

:D

har i tillegg: sen to chihiro no kamikakushi, Tonari no Totoro, Hauru no Ugoku Shiro, Neko no Ogaeshi og Tales From Earthsea.

elsker ghibli!

Endret av WhiteKnight
Skrevet

....

*stemmer for noe mer mainstream når mange (som ikke nødvendig har samme filmsmak) skal se film sammen*

(Jeg holder mao en knapp på Equilibrium så langt.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...