Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]

intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei SirHartge!

Opp klokka 12..Hmm..Står opp klokka 06.00 kvar kvardag eg.. :wink:

Elles Xell til signaturen din:

Det seies at folk som har det rotete på kontoret har det likeså i sitt hovud...Da lurer eg på korleis det ser ut i hovudet til ein som har det tomt på kontoret?! :wink:

Skrevet

Quote:

On 2002-04-08 08:54, Mr.Hassan skrev:

Hei SirHartge!

Opp klokka 12..Hmm..Står opp klokka 06.00 kvar kvardag eg.. :wink:

Elles Xell til signaturen din:

Det seies at folk som har det rotete på kontoret har det likeså i sitt hovud...Da lurer eg på korleis det ser ut i hovudet til ein som har det tomt på kontoret?! :wink:

Hehehe...

Jeg har det fint eller? :smile: forsov meg, men er på vei på skolen nå..

Skrevet

Hei SirHartge!

Vel,det går greit å stå opp klokka 06.00..Det er vel verre å legge seg i "skappelig" tid..Slik at ein får den søvnen ein trenger..

SirHartge the naugty boy.. :wink:

Skrevet

Hei SirHartge!

Noen meiner at den beste søvnen får ein etter at vekkerklokka har ringt..(for dei som bruker ein slik enhet.. :wink: )

Tenker på ein som eg gjekk i klasse med før..

Han hadde biologisk klokke..

Han kunne seie til seg sjølv at i morra står eg opp klokka 06.00 (for eksempel) og så våkna han da..

Det som eg synest er litt irriterande er at eg i helga..Når eg ikkje jobber..Våkner tidlig pga. at eg er blitt vant til å stå opp tidlig..(tidlig morgen/sein kveld,kommer litt ann på korleis ein ser det..)Når eg har muligheten til å sove lenge..

Greier eg det ikkje.. ;(

Skrevet

Quote:

On 2002-04-08 13:51, Mr.Hassan skrev:

Hei SirHartge!

Noen meiner at den beste søvnen får ein etter at vekkerklokka har ringt..(for dei som bruker ein slik enhet.. :wink: )

Tenker på ein som eg gjekk i klasse med før..

Han hadde biologisk klokke..

Han kunne seie til seg sjølv at i morra står eg opp klokka 06.00 (for eksempel) og så våkna han da..

Det som eg synest er litt irriterande er at eg i helga..Når eg ikkje jobber..Våkner tidlig pga. at eg er blitt vant til å stå opp tidlig..(tidlig morgen/sein kveld,kommer litt ann på korleis ein ser det..)Når eg har muligheten til å sove lenge..

Greier eg det ikkje.. ;(

hadde samme problem. nå står jeg opp 0700 hver dag :grin:

Skrevet

Hei sjanten!

:wink:

Det som er litt dumt er at når eg sitter med eit "data problem" gir eg meg ikkje før eg løser det..

Som for eksempel da eg dreiv å programmerte litt i c++ og det var ein funksjon eg gjerne skulle hatt med i programmet..Men,når eg komplierte så fekk eg error pga ein liten kode snutt..

Så satt eg no opp til klokka var 04.00 for å løyse problemet..(begynte å lage programmet i 02.00 tida eller.no..)Så eg fekk meg 2timar søvn pga eg måtte opp klokka 06.00 for å rekke jobben kl. 08.00...

Når det gjelder frokost veit eg vel knapt kva det er..

Ikkje noko som heite å lage seg frokost klokka 06.00 i morgenen..

Skrevet

Quote:

On 2002-04-08 14:49, Mr.Hassan skrev:

Så eg fekk meg 2timar søvn pga eg måtte opp klokka 06.00 for å rekke jobben kl. 08.00...

Når det gjelder frokost veit eg vel knapt kva det er..

Ikkje noko som heite å lage seg frokost klokka 06.00 i morgenen..

Har du lang vei til jobben eller?

Jeg er typisk b-menneske, sover og sover om morraen..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...