Gå til innhold

Ny liten bærbar... MSI EX310 - er den noe?


Tullballj

Anbefalte innlegg

Har hatt to acer aspire one. PÅ den ene knelte nettverkskortet etter en uke, den andre røk hovedkortet etter 3 mnd. Nå vil jeg ha en maskin jeg kan stole på og en som har dvd spiller og brenner.

 

Snust litt på MSI EX310, men vet ikke hvordan det er med service og slikt hvis noe går galt. Har ikke lyst å sende i posten hvis noe skjer. Bor i Bergen...

 

Hva andre maskiner kan dere anbefale? Vil helst ha en som er liten, er bra utrustet og har god kvalitet. Og er ganske up to date. Jeg har i utgangspunktet ikke lyst på større enn 13", men kan vurdere 15". Og rundt 5000 kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En 13" du kan stole på, da tenker jeg med en gang macbook. Å kjøpe en 13" til ca 5000kr er jo å kjøpe noe som er lowend, og komponentene kan hende er billige og fungerer ikke nødvendigvis så bra sammen. Om du betaler litt mer og kjøper en macbook får du noe som er skreddersydd med et operativsystem som er tilpassa hardware. den er litt dyr, men du får god kvalitet på hardware. En annen spennende 13" er jo lenovo sin sl300 (http://www.dinside.no/788649/lenovo-thinkpad-sl300) som du får for under 8000kr (dvs en tusenlapp mindre enn macbook).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...