Gå til innhold

Budsjett htpc, AMD eller Intel?


Anbefalte innlegg

Eg lagar ein ny tråd her etter "laber" respons i htpc delen.

 

Er på veg til å gå til innkjøp av komponent til ein htpc, og har kome fram til dette AMD oppsettet. Eg har òg laga eit Intel oppsett for å samanlikne, men her manglar cpu. Eg manglar hovudkort i amd oppsettet. Forslag? Har ATX kabinett, og vil ikkje at hovudkortet skal overstige 500-600kr.

 

Ser at det går mest i AMD 4850E, men korleis skorar den mot andre i prisklassen? Har ikkje funne noko test av den. Varme er ikkje eit tema, sidan eg har god kjøling.

 

Kjem til å spele spel i enkel grafikk på 40". Fifa etc.

Hardisk og kabinett har eg frå før av.

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

780G brikkesettet til AMD er veldig bra til HTPC.

 

Asus M3A78-EM/EH er gode hovedkort. Jeg bruker M3A78-EM på min egen HTPC med stor tilfredshet.

 

Når det gjelder prosessorer så er X2 4850E ok. Jeg har forgjengeren 4800EE som har noe høyere TDP og den fungerer helt greit.

 

Ønsker du kjappere AMD med 2 kjerner så blir det en X2 7750BE, og alternativt tre eller 4 kjerner så blir det fort en Phenom.

 

Intel har 2 prosessorer som er aktuelle. Det er E5200 og E7200. Disse er kjappere enn 4850E men også dyrere.

Lenke til kommentar

Tja, det er litt vanskelig å si. Det kommer ann på hvor god kjøleren din er, eksemplaret av prosessoren og kvaliteten på hovedkortet.

Kjøleren din er passer ikke en AM2 prosessor men så lenge du kjøper en god kjøler så kan du klare å replikere resultatet i denne testen med akkurat den prosessoren.

 

Jeg kjenner ikke til kjøleren du har linket til men jeg har selv en Scythe Shuriken som jeg er veldig fornøyd med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...