Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

uPnp, trådløs mottaker


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har nettopp anskaffet meg en NAS-løsning (ZyXel NSA220). Den fungerer som den skal.

Verken TV eller stereo kan motta signaler fra multimediaserveren. Det fulgte med en mottaker, men den trenger LAN eller USB for å fungere. Siden jeg ikke har pc eller router ved disse apparatene, trenger jeg altså en trådløs mottaker.

 

Noen som har erfaring med dette. Fanger nå opp signalene via iPhone, så jeg får lyd på stereo, men dette er jo ikke den ultimate løsningen. Søker litt på web, men vet ikke helt hva jeg skal søke etter. Komplett som solgte utstyret, selger ingen trådløse varianter etter det jeg skjønner.

 

Anyone?

Jørn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Har nettopp anskaffet meg en NAS-løsning (ZyXel NSA220). Den fungerer som den skal.

Verken TV eller stereo kan motta signaler fra multimediaserveren. Det fulgte med en mottaker, men den trenger LAN eller USB for å fungere. Siden jeg ikke har pc eller router ved disse apparatene, trenger jeg altså en trådløs mottaker.

 

Noen som har erfaring med dette. Fanger nå opp signalene via iPhone, så jeg får lyd på stereo, men dette er jo ikke den ultimate løsningen. Søker litt på web, men vet ikke helt hva jeg skal søke etter. Komplett som solgte utstyret, selger ingen trådløse varianter etter det jeg skjønner.

 

Anyone?

Jørn

 

Du trenger en multimedia streamer. Som foreksempel denne:

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=344915

 

:innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...