Gå til innhold

Trenger tips om Sko som passer til skiene mine - Amplid Twintip.


HebnesO

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg har noen ski som mangler noen sko for å kunne brukes :)

Lite peiling på hvilken type sko jeg bør gå for.

 

Lurte på om det var noen som ville dele erfaringer og gi råd om hvilken type sko jeg bør velge.

 

Ski: Amplid C7. Twintip Jibbe ski /Frikjøring. http://citizenski.wordpress.com/2008/08/01...d-c7-skis-2009/

Fikk med noen Amplid standard bindinger også ( Ikke sikker på om det er verdt å bruke disse eller bytte til noe annet? tips verdsatt)

 

Vel, som sagt skien er en jibbe ski, men også tilpasset frikjøring og litt varierte forhold.

Så jeg lurer da på hvilken type sko som passer best til disse.

Kjører litt park og litt frikjøring og har hatt noen sko som jeg ble sliten i beina av og som knærne fikk kjenne etterhvert :thumbdown:

 

Jaja, har ikke snurten på peiling på hvilke sko jeg bør ha så... any ideas :hmm: ?

Endret av HebnesO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann

 

Jeg har noen ski som mangler noen sko for å kunne brukes :)

Lite peiling på hvilken type sko jeg bør gå for.

 

Lurte på om det var noen som ville dele erfaringer og gi råd om hvilken type sko jeg bør velge.

 

Ski: Amplid C7. Twintip Jibbe ski /Frikjøring. http://citizenski.wordpress.com/2008/08/01...d-c7-skis-2009/

Fikk med noen Amplid standard bindinger også ( Ikke sikker på om det er verdt å bruke disse eller bytte til noe annet? tips verdsatt)

 

Vel, som sagt skien er en jibbe ski, men også tilpasset frikjøring og litt varierte forhold.

Så jeg lurer da på hvilken type sko som passer best til disse.

Kjører litt park og litt frikjøring og har hatt noen sko som jeg ble sliten i beina av og som knærne fikk kjenne etterhvert :thumbdown:

 

Jaja, har ikke snurten på peiling på hvilke sko jeg bør ha så... any ideas :hmm: ?

 

 

ALLE type sko vil passe. Stikk til nærmeste sportsbutikk eller nærmeste netthandel og kjøp noen sko til skia dine. ALLE sko vil passe. Hvis du liker å kjøre mye i løssnø så sats på noen "softboots" hvis du liker å kjøre mye i bakken eller hoppe mye så sats på noen vanlig ski sko.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Heisann

 

Jeg har noen ski som mangler noen sko for å kunne brukes :)

Lite peiling på hvilken type sko jeg bør gå for.

 

Lurte på om det var noen som ville dele erfaringer og gi råd om hvilken type sko jeg bør velge.

 

Ski: Amplid C7. Twintip Jibbe ski /Frikjøring. http://citizenski.wordpress.com/2008/08/01...d-c7-skis-2009/

Fikk med noen Amplid standard bindinger også ( Ikke sikker på om det er verdt å bruke disse eller bytte til noe annet? tips verdsatt)

 

Vel, som sagt skien er en jibbe ski, men også tilpasset frikjøring og litt varierte forhold.

Så jeg lurer da på hvilken type sko som passer best til disse.

Kjører litt park og litt frikjøring og har hatt noen sko som jeg ble sliten i beina av og som knærne fikk kjenne etterhvert :thumbdown:

 

Jaja, har ikke snurten på peiling på hvilke sko jeg bør ha så... any ideas :hmm: ?

 

 

Anbefalinger:

Hvis det er mye park, er Salomon SPK Kaos veldig fine. (ev SPK PRO, de ser litt kulere ut, og er litt stivere). Ellers er også salomon Ghost et par fine freeridestøvler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...