Gå til innhold

Drakan 2


Caitlin

Anbefalte innlegg

Jeg har fått låne et spill til PS2 som heter Drakan 2- the ancinents gates.

Er snart ferdig, men står fast, jeg har kommet til "the flesh mage, han som tar huden av unge kvinner. Jeg får ikke tatt han, og møter mange Golems når jeg løper vekk, da kommer jeg heller ikke videre. Jeg veit jeg må ha golems staff for å ta golemene, og at sjelen til flesh mage er i en krukke eller noe slikt, men hvor? Hva gjør jeg?

 

Caitlin

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

EG ER NÅ KOMMET TIL EIN VERDEN SOM EG SKAL DREPE SNOTMAW. DET ER INNE I EIN VERDEN SOM DET ER EIN HAUG MED RØDE DRAGER.

PROBLEMET MITT ER AT EG IKKJE KOMMER MEG UT IGJEN DEN INNGANGEN SOM EG KOM INN. VEIT DU KVA SOM ER ÅRSAKEN?

EG HAR DREPT DRAGENE, SNOTMAW OSB., MEN FORTSATT SÅ KOMMER EG MEG IKKJE UT AV VERDENEN. ER DET NOKO EG HAR GLEMT ELLER DET FEIL I SPILLET?

 

HÅPER DU HAR EIT GODT TIPS!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja jeg husker snotmaw, det er inni i en hule er det ikke?, hvor du da blir stengt inne når du skal kjempe mot snotmaw, og når du har tatt han får du øksa eller sverdet hans eller hva nå slags våpen han har. Jeh mener å huske at det bare er å gå videre, du behøver ikke å gå samme veien som du kom, det kanm vel tenkes at du har gått deg bort litt, se på kartet hvor du er. kartet hjelper alltid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...