birdy113 Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 (endret) hei Jeg har fått en stor feil i GTA IV etter jeg instalerte nyeste patchen Jeg kommer inn på spillet Når jeg har stresset meg ut i gaten så blinker alle texturene hus og trær osv men mennesker ser jeg ikke, og ikke veien heller dette er inne i safe house Endret 20. februar 2009 av Alexander andre
Hrodebert Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Har du oppdatert andre drivere på maskinen? Fungerer forresten menyene i spillet?
birdy113 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Skrevet 20. februar 2009 Har du oppdatert andre drivere på maskinen? Fungerer forresten menyene i spillet? ja menyene fungerer men ingame blir alt ødelgat Kan dette ha noe med de nye grafikk driverene jeg instalerte i går? 8600GT Takk for svar
Hrodebert Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Ikke utenkelig. Installerte du driverne korrekt? Flere som har hatt samme problem etter de oppdaterte til de siste skjermkort driverne fra nVidia.
birdy113 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Skrevet 20. februar 2009 Ikke utenkelig. Installerte du driverne korrekt? Flere som har hatt samme problem etter de oppdaterte til de siste skjermkort driverne fra nVidia. oppdatert dem sånn som jeg alltid har gjort får gjøre de igjen
birdy113 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Skrevet 25. februar 2009 Er problemet forsatt tilstede? ja
Hrodebert Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Har du prøvd installere spillet på nytt og ikke oppdatere med den siste "patchen"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå