Gå til innhold

Lenovo vs Asus


Anbefalte innlegg

Heisann...

 

Jeg skal kjøpe nye laptop og har et max budsjett på 12.000 men ønskelig på 10.000.

 

Jeg har et lite dilemma. Jeg har pratet med fattern som jobber med it på universitet og som har masse masse erfaring med forskjellige typer pc'er. Jeg har også pratet med butikken som leverer til deres it avdeling av universitetet. Begge annbefaler Lenovo Thinkpad på det sterkeste. Og deres grunn er byggekvalitet og software stabilitet.

 

Komplett har nå et tilbud på en Asus med veldig bra specs for prisen i min mening.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=407038

Butikken jeg har vært i kontakt med som annbefaler Lenovo viser til denne:

http://www5.pc.ibm.com/no/products.nsf/...epi=web_express

 

Specs messig er Asus sin overveldene, men både fattern og han jeg har pratet med fra butikk annbefaler lenovo. Hva er deres meninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke uten grunn at alle businessfolk har Lenovo Thinkpad pc'er heller da.

 

 

Hver gang noen fra bedrifter har holdt presentasjon for klassen vår (som begynner å bli en god del ganger) så har de brukt Lenovo/IBM Thinkpad. Aldri sett noen av dem bruke Acer, Asus eller andre merker.

 

Rett og slett pålitelig maskin :)

 

Hvilke Lenovo maskiner har blue ray leser?

Jeg kunne kanskje tenkt meg Lenovo, men kommer ikke opp noen modeller i prisguiden med Blue ray leser?

Lenke til kommentar

Blueray spillere på Lenovo sine maskiner er opsjoner. Om du søker på amentio på 43N3200

, 43R9150 eller 43N3215 så kommer prisen opp .

 

 

 

 

 

Er ikke uten grunn at alle businessfolk har Lenovo Thinkpad pc'er heller da.

 

 

Hver gang noen fra bedrifter har holdt presentasjon for klassen vår (som begynner å bli en god del ganger) så har de brukt Lenovo/IBM Thinkpad. Aldri sett noen av dem bruke Acer, Asus eller andre merker.

 

Rett og slett pålitelig maskin :)

 

Hvilke Lenovo maskiner har blue ray leser?

Jeg kunne kanskje tenkt meg Lenovo, men kommer ikke opp noen modeller i prisguiden med Blue ray leser?

Lenke til kommentar
Blueray spillere på Lenovo sine maskiner er opsjoner. Om du søker på amentio på 43N3200

, 43R9150 eller 43N3215 så kommer prisen opp .

 

Takker, men trenger kun blue ray leser - det tror jeg ikke Lenovo har... Jeg fant bare blue ray brenner. Så da må jeg betale et par ekstra lapper for en godt bygget maskin og 3500,- for blue ray brenner.

Det blir 5-6.000,- ekstra for Lenovo vs en acer/Asus/HP maskin med tilsvarende spec.

 

Så enten må jeg droppe blue ray eller gå for et annet merke....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...