Lmthaman Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 jeg trenger å få tak i gjengesnitt, type M12 x1.25. noen som vet hvor jeg kan få tak i dette, da jeg stort sett er uvitende på dette området, og at jeg ikke finner snitt med dette målet etter noen søk på kvasir og google.
Luske_Ludvig Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Hei! www.ingenioren.no er et bra sted for å lete etter leverandører. Fant snittet ditt hos Luna. Luna har et vanvittig utvalg av verktøy. Prisene er heller ikke så galen. 439 kr. Men tror det er billigere og bedre å bestille nye bolter til bilen din. Husk at når du frisker opp gamle gjenger med et snitt, så fjerner du bare stål. Boltene blir ikke like god som ny.
Lmthaman Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Skrevet 20. februar 2009 Hei! www.ingenioren.no er et bra sted for å lete etter leverandører. Fant snittet ditt hos Luna. Luna har et vanvittig utvalg av verktøy. Prisene er heller ikke så galen. 439 kr. Men tror det er billigere og bedre å bestille nye bolter til bilen din. Husk at når du frisker opp gamle gjenger med et snitt, så fjerner du bare stål. Boltene blir ikke like god som ny. takk for svar. bedre med nye bolter blir det nok, billigere blir det ikke. og problemet er at slik som bilen står nå så er det ikke mulig for meg å få byttet bolter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå