Gå til innhold

Crysis: Tregt med nytt gfxkort


Anbefalte innlegg

hei - har kastet ut et 8800GTS 320mb og satt inn 4870x2 2gb. pcen ellers er E6600, 4x1gb Kingston pc6400, Asus P5N og Vista 64-bit. Har kjøpt Warhead på Steam.

 

Det går altså tregere enn med gamle gfxkort. har forsøkt reinstall av Windows men samme problem. Hakker og stopper opp selv med mainstram settings og uten antialias. Merkelig nok blir det noe bedre om jeg skrur av fullscreen.

 

Kjører jeg fullscreen får jeg heller ikke bilde over hele skjermen, 2-3 cm sørgerand på en 46" tv. Bildet blir ikke oppdatert korrekt, skjermen deler seg i 3-4 biter, horisontalt.. Husker ikke helt hva det heter men bildet blir først oppdatert øverst etc. Jeg får også et grusomt grønnskjær ved fullscreen.

 

Loading tar også uendelig lang tid. bruker 3-4-5 minutter når nytt brett skal loades.

 

Alle andre spill virker perfekt, Fallout 3 er sikkert 4 ganger kjappere enn før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan står det til på driverfronten? Type drivere bruker du?

Kanskje hente ny BIOS til hovedkortet ditt og se om det hjelper.

 

CCC drivernr 2009.0113.2222.40119. er vel forrige versjon afaik, da den helt nyeste er treg og bugger noe.

 

vil helst slippe å kuke med bios-oppdatering, med mindre noen er helt sikker på at det er der problemet ligger.

Endret av rasputin_g
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...