Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøpe første bil

mopani

Anbefalte innlegg

Skrevet
Her har du nok krefter, design, skinn-interiør og "riktig" merke. Km-standen ville jeg ikke bekymret meg for på disse bilene, Bmw 735.

Selv med 3,5 liters motorvolum og litt over 200 hk er ikke akkurat det noen racerbil. Jeg har prøvd 5-serien med samme motor fra samme årstall, og ble ikke akkurat imponert over motoreffekten.

Hvorfor ikke se på noe nyere, med gunstigere drivstofforbruk, billigere forsikring og bedre kollisjonssikkerhet?

Men jeg vil tro at du skal lete lenge for å finne noe lignende til 30 lapper. Greit nok at det ikke er noen racerbil, det har jeg heller aldri sagt, men for en førstebil så vil jeg si at det er mer enn nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her har du nok krefter, design, skinn-interiør og "riktig" merke. Km-standen ville jeg ikke bekymret meg for på disse bilene, Bmw 735.

Ganske pen bil må jeg si, men 1989 modell :thumbdown:

Er det et problem? Bmw 7-serie fra 89 er nok bedre enn mange nyere biler på alt mulig. 1989 er ikke nytt nei, men om trådstarter skal ha noen som helst mulighet til å oppfylle kravene sine så må man ofre litt på enten alder eller km-stand. I dette tilfellet vil jeg si at det er et greit kompromiss. Den bilen gruser nok en 10år nyere Kia på det meste, utenom miljøvennlighet og bensinforbruk.

Jeg ville iallefall mye heller kjørt rundt i en slik børse enn en 95-modell kia om jeg hadde vært trådstarter, noe jeg har inntrykk av at han og vil utifra det han har skrevet.

Skrevet (endret)

Ganske pen bil må jeg si, men 1989 modell :thumbdown:

Er det et problem? Bmw 7-serie fra 89 er nok bedre enn mange nyere biler på alt mulig. 1989 er ikke nytt nei, men om trådstarter skal ha noen som helst mulighet til å oppfylle kravene sine så må man ofre litt på enten alder eller km-stand. I dette tilfellet vil jeg si at det er et greit kompromiss. Den bilen gruser nok en 10år nyere Kia på det meste, utenom miljøvennlighet og bensinforbruk.

Jeg ville iallefall mye heller kjørt rundt i en slik børse enn en 95-modell kia om jeg hadde vært trådstarter, noe jeg har inntrykk av at han og vil utifra det han har skrevet.

Svare er enkelt, 89 modell er for gammel ;)

Edit: Gamle deler, og det kan fort med føre til at bilen får forstoppelse ;)

Endret av Fight4Lov3
Skrevet
For hvem? Trådstarter? Deg? Det er vel strengt talt relativt. Har 2 bekjente som syns 89modell er alt for nytt.. De kjører forøvrig rundt i hver sin Saab 96.

For alle .. Som jeg sa 89 modell er gammel, og delene i bilen er selvføgelig slitt, hvis ikke alt er byttet, som du da kan si 09 modell. Og det kan føre til at du trenger flere reperasjoner ;) ..

Ikke lag større diskusjon enn dette her, du har din mening, og jeg har min. Så behold den for deg selv;)

Skrevet
For hvem? Trådstarter? Deg? Det er vel strengt talt relativt. Har 2 bekjente som syns 89modell er alt for nytt.. De kjører forøvrig rundt i hver sin Saab 96.

For alle .. Som jeg sa 89 modell er gammel, og delene i bilen er selvføgelig slitt, hvis ikke alt er byttet, som du da kan si 09 modell. Og det kan føre til at du trenger flere reperasjoner ;) ..

Ikke lag større diskusjon enn dette her, du har din mening, og jeg har min. Så behold den for deg selv;)

Du har virkelig ikke peiling på hva du snakker om....

Skrevet (endret)

Du har virkelig ikke peiling på hva du snakker om....

Det har jeg ;)

Edit: HAHAHA! :D Siden du også er så gammel, så får du også forstoppelse snart! :p

Endret av Fight4Lov3
Skrevet (endret)

For gudskyld ikke hør på de som sier opel her, du vil ikke bli en av de som henger på bensinstasjon med calibran sin med terninger og playboyputer. Tror du kan få en ganske snasen e30, kanskje 325 til den prisen:) 170 hk:)

Endret av Vattekar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...