Gå til innhold

BK: En ensom benk!


Rubyred

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil si både ja og nei. Jeg liker vinkelen du tar bildet fra, men det er to trær i bildet, det som vi kun ser litt av på venstre side, det skulle ikke vært der. Jeg får ta med k.n.b og mottorsagen hans - så fikser vi det :)

 

Jeg synes at fargene ble fine, får en følelse av å se på et godt lysbilde.

 

Tom

Lenke til kommentar

Jeg synes iallefall utsnittet var litt rart. Fikk med litt av et annet tre, og ser ikke slutten på dette treet, heller ikke toppen for den saks skyld. Blir litt for mye tre, skulle hatt med mer himmel, synes jeg da:)

 

Edit: var visst ganske sen ut :p

Endret av HauksA
Lenke til kommentar
Jeg synes iallefall utsnittet var litt rart. Fikk med litt av et annet tre, og ser ikke slutten på dette treet, heller ikke toppen for den saks skyld. Blir litt for mye tre, skulle hatt med mer himmel, synes jeg da:)

 

Tar poenget, men du kan se enda et tre i toppen av bildet. Hadde jeg gått lenger fra, hadde dette forstyrret enda mer.

Ikke altid lett å få fjernet ting i motivet. Spesielt når det er freda trær. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Jeg får ta med k.n.b og mottorsagen hans - så fikser vi det :)

Hadde ikke du sagt det så hadde jeg vel nevnt det selv. Uten treet til venstre og det som stikker frem i øvre kant, hadde det antakelig vært mulig å få med alle greinene i bildet uten forstyrrelser. _Da_ hadde det blitt pent da.

Lenke til kommentar

Tøft bilde, og som alle andre -deg selv inkludert, har nevt så er komp litt løs.

Tok meg friheten til å croppe det.

 

 

 

Som du ser mister treet litt av virkningen og blir mer en ramme for benken, samtidig blir benken mer sentral som motiv.

Vel..dette er bare et forslag...

post-87902-1234976093_thumb.jpg

Ikke nøl med å si ifra om du ønsker at jeg skal fjerne bildet.

 

 

Lenke til kommentar

Jeg synest du kunne gått mye nærmere benken, fortsatt i froskeperspektiv. Da hadde du også sluppet problemet med det andre irriterende treet i bildet, og fått et mye bedre utsnitt med et større blikkfang på benken, samtidig som du hadde med treet og den fine himmelen.

 

Ellers pent bilde, liker motivet :)

Lenke til kommentar
Jeg synest du kunne gått mye nærmere benken, fortsatt i froskeperspektiv. Da hadde du også sluppet problemet med det andre irriterende treet i bildet, og fått et mye bedre utsnitt med et større blikkfang på benken, samtidig som du hadde med treet og den fine himmelen.

 

Ellers pent bilde, liker motivet :)

 

Akkurat hva jeg mente.

Dog skjønner jeg at en crop tar bort poenget med både objektiv og FF, som svar til Rubyred.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...