Nassetassen Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Hei. Prøvde i natt og installera smoothwall på den eine pc`en her i huse men det er jammen ikke lett jeg får boota cd`en men lengre kommer jeg ikke. prøvde da etter på og leggge inn linux debian den ville ikke boote enn gang (vet begge cd`enw funker har testet de)så prøvde eg linux ubuntu den kom inn knirke fritt så etter den var installert prøvde eg med windows xp den gikk og inn uten problemer.. prøvde ijenn med smootwall men den ville ikke. hva kan være galt??
Nassetassen Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Skrevet 18. februar 2009 Hei. Prøvde i natt og installera smoothwall på den eine pc`en her i huse men det er jammen ikke lett jeg får boota cd`en men lengre kommer jeg ikke. prøvde da etter på og leggge inn linux debian den ville ikke boote enn gang (vet begge cd`enw funker har testet de)så prøvde eg linux ubuntu den kom inn knirke fritt så etter den var installert prøvde eg med windows xp den gikk og inn uten problemer.. prøvde ijenn med smootwall men den ville ikke. hva kan være galt?? Løst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå