Gå til innhold

Battlefield 2 complete collection - ulikt antall servere


Anbefalte innlegg

Hei.

En kamerat og jeg har kjøpt ovennevnte pakke. Vi har hatt diverse problemer med å få frem alle "delene" av spillet, men vi har ihvertfall fått installert battlefield 2.

Det som er litt rart er at vi får opp ulikt antall servere å koble oss opp mot. Han får ca 1500 servere mens jeg ligger på ca 1000. Da han kom til meg sist gang fikk han opp samme antall servere som meg, mens da han kom hjem til seg selv fikk han 1500 igjen mens jeg satt her med 1000.

Hva er årsaken til ulikt antall servere når vi sitter hver for oss, men likt antall servere når vi spiller på samme nettverk? Er det noe galt med nettverket mitt?

Endret av Rambol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

En kamerat og jeg har kjøpt ovennevnte pakke. Vi har hatt diverse problemer med å få frem alle "delene" av spillet, men vi har ihvertfall fått installert battlefield 2.

Det som er litt rart er at vi får opp ulikt antall servere å koble oss opp mot. Han får ca 1500 servere mens jeg ligger på ca 1000. Da han kom til meg sist gang fikk han opp samme antall servere som meg, mens da han kom hjem til seg selv fikk han 1500 igjen mens jeg satt her med 1000.

Hva er årsaken til ulikt antall servere når vi sitter hver for oss, men likt antall servere når vi spiller på samme nettverk? Er det noe galt med nettverket mitt?

 

litt merkelig at dere har forskjellig antall servere når dere sitter på hvert deres nettverk, og likt antall når dere sitter på samme nettverk.

har dere begg innstallert alle "tillegspakkene"?

og spiller dere på samme patch?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg får inn ca 30 servere når jeg er koblet inn (med ledning) til den trådløse ruteren... Og ca 1000-2000 når jeg er koblet rett inn i modemet... Så det er nok noe med ruteren/netterverket, ja.

 

Men hvis dere vil spille på samme server og ikke du finner den, er det bare å få ip av han :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...