Gå til innhold

Bygging av ATX kabinett - Kommentartråd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg må si dette er et veldig spennende prosjekt, ikke mist fordi det er en veldig flott inspirasjonskilde! thumbup.gif

Gigabyte-logoen i førstepost (både her og i arbeidsloggen) er forresten borte nå...

Du burde vel også oppdatere hardware-lista ;)

Håper på flere oppdateringer så fort som mulig new_woot.gif

Endret av Meh.
Skrevet

Ut av ren nysgjerrighet, hva er det som gjør at du blir sponset med så mye? Er det kun reklame for de eller har dere et spesielt sammarbeid elns? Faen, du fikk en SSD-harddisk.. Drool.

Skrevet

Kan man skru viftene helt av med Zalman ZM-MFC1 Plus?

Jeg har vært borti noen viftestyringer som bare skrur ned til ca. 50%, noe jeg ikke er helt fornøyd med...

Skrevet

Er den harddiskholderen jeg har ja og det følger med festeplate.

Egentlig er den sånn hurtigfeste for å få ut hele racket, men det har jeg fjernet.

Skrevet

Det var bra, for det hadde vært litt kjipt om man måtte ha skrudd fast helle feste i underlaget, uten å kunne ta det av på en enkel måte.

Har du forresten testa viftestyringa?

Skrevet (endret)

Det var synd. Da får jeg i så fall kanskje gå til anskaffelse av en bryter for å kunne skru av alle viftene. Kanskje noe lignende det han her har gjort...

Endret av Meh.
Skrevet (endret)

Ja, man må jo selvfølgelig være litt bevist på hva man gjør, men om man f.eks. har en bryter per vifte kan man jo skru av de som ikke er så viktige. Og om man kan skru av hver enkelt vifte kan man også sjekke hvilke det er som f.eks. lager mest støy e.l.

Endret av Meh.
Skrevet (endret)

Det finnes vel viftestyringen hvor man kan skru viften helt av også, men få kan måle seg med designet til MFC1.

Endret av Mr.Anki
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...