Gå til innhold

Warhammer 40000: Dawn of War II-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Eh... fant ikkje en tråd om det her spillet, så beklager hvis den allerede er opprettet...

det her blir mitt første Warhammer-spill, så eg har vel en del "unexpected events" å se frem til, eller hva?

noen flere som blir å ta den i hus, eller..?

fikk mitt på lørdag, men hentet den først i går. har ikkje kommet noe langt, akkurat. tok først en stund før eg skjønte korleis man installerte spillet (haha). men ja, når eg omsider kom igang, så fikk man andre ting å gjøre, så man har kommet kun til 2.campgain så langt. men men, så er man jo n00bie på det her da... er uansett et UTROLIG artig spill, spesielt når man kjører co-op! :D så for meg, som ikkje er en hardcore gamer ellers, er de første inntrykkene av DoWII meeeget bra, spesielt om man har en akseptabel PC til å kjøre spillet...

må også si at eg er mektig imponert over hvor godt DoWII gjør RTS-spill om dagen til...hmm...småbarn? :)

har forøvrig også F.E.A.R 2 å bryne meg på, men den får vente. først er det Warhammer-tiem! :D

men ja... noen flere som gleder seg til spillet??

Endret av lknight
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig skuffet over dette spillet. Jeg elsket Dawn of War og Winter Assault var det vel, men hater RTS som ikke har basebygging. Blir rett og slett fryktelig ensformig og kjedelig.

Skrevet
Utrolig skuffet over dette spillet. Jeg elsket Dawn of War og Winter Assault var det vel, men hater RTS som ikke har basebygging. Blir rett og slett fryktelig ensformig og kjedelig.

Ingen basebygging i toeren?

Skrevet
Er jo 4 raser.

Ikke spillbare i singleplayer, og jeg spiller ikke multiplayer. ;)

Tja, kan vel spille skirmish mot AI'en ;)

Sånn var vel originale Dawn of War også? Kunne bare spille Space Marines i første spillet. Man får vel kanskje vente litt til første tilleggspakke er kommet med nye kampanjer for andre raser.

Etter å ha prøvd beta'en så er nok dette et kjøp for meg. Likte det veldig godt.

Skrevet
Ingen basebygging i toeren?

Nei, og så langt er det eneste jeg har gjort i spillet å spille så å si de samme brettene om igjen en 8-10 ganger. Nøyaktig samme målene, kom deg fra A til B og drep en sjefs karakter.

Fryktelig ensformig og kjedelig i lengden.

I mine øyne er dette mer ett RPS (RolePlayingStrategy) enn ett RTS.

Skrevet
Er jo 4 raser.

Ikke spillbare i singleplayer, og jeg spiller ikke multiplayer. ;)

Tja, kan vel spille skirmish mot AI'en ;)

Sånn var vel originale Dawn of War også? Kunne bare spille Space Marines i første spillet. Man får vel kanskje vente litt til første tilleggspakke er kommet med nye kampanjer for andre raser.

Etter å ha prøvd beta'en så er nok dette et kjøp for meg. Likte det veldig godt.

Bare fordi det var slik i det første betyr det ikke at det er bra. ;)

KVK, takk for bekreftelse. Blir nok ikke kjøp på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...