Aureum Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Jeg fikk dette spillet idag å gledet meg sykt til å spille, men så lagget det noe sååå sinnsykt at jeg slo av med engang. hva kan være problemet? har jo god nok pc til spillet skal jeg tru 4GB RAM ATI Radeon HD 4850 1GB DDR3 1.5 TB HDD Intel Core 2 Duo E8500 3.17GHz Burde ikke den være god nok? Har stilt ned shadows på off og world effects på medium. + prøvd noen tips på nettet og å rename .exe filen å gjøre slik den kjører på en kjerne eller hva det var, å fjerne punkbuster A og B. lagger forsatt. Noen som har tips om hva jeg kan gjøre?
The Stig Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Vi tar det enkleste først - Oppdatert drivere? - Oppdatert DirectX? PC-en din skal absolutt være god nok ja.
Aureum Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Skrevet 17. februar 2009 Vi tar det enkleste først - Oppdatert drivere? - Oppdatert DirectX? PC-en din skal absolutt være god nok ja. Ja har oppdatert driverne, hmm, tror jeg har den nyeste DirectX. er ikke sikker på den
The Stig Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Prøv denne: Electronic Arts has issued the first patch for Need for Speed Undercover (thanks: Blues). This update features a series of performance optimizations to address frame rate inconsistencies and enhancements to the adaptive difficulty logic to accelerate the difficulty curve for the expert players.http://www.gamershell.com/news_69082.html
Aureum Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Skrevet 17. februar 2009 Prøv denne: Electronic Arts has issued the first patch for Need for Speed Undercover (thanks: Blues). This update features a series of performance optimizations to address frame rate inconsistencies and enhancements to the adaptive difficulty logic to accelerate the difficulty curve for the expert players.http://www.gamershell.com/news_69082.html prøvde det nettopp, men hakker forsatt:S aner ikke hva som er galt!! er såå irriterende.
Cryz Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 kjører du på den største oppløsningen eller? isåfall, gå ned på oppløsningen til d ikke lagger mere..
- Slaktarn - Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Fungerer utmerket til meg, har runda spillet to ganger, det meste av grafikk på maks Har ikke noen flere råd enn de over, du kunne prøve å reinstallere chipset og skjermkort driverne dine, da. Altså ikke bare sjekke om du har de siste, men fjernet dem helt, restarta og installert på nytt, restarta og prøvd spillet etter det. Det krever ikke syk maskin for å fungere glatt, altså. God Helg! Skal teste Fear 2 nå :-) -x-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå