Gå til innhold

Mister nett når jeg starter spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et lite finurlig problem. Hver gang jeg starter et nett spill, om det skulle være WoW, DoW eller lignende. Så er det helt fint når jeg er inne i menyene, men så snart jeg starter opp selve spillet så tryner internetten totalt. Har prøvd å oppdatere alle drivere uten hell. Noen som har hatt lignende opplevelser eller forslag til hva som kan forårsake dette og muligheter til å løse problemt så tar jeg gjerne imot forslag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Surfing og andre aktiviteter går helt fint. Selv nedlasting uten problemer. Har kun en til maskin her. Og den takler ikke spill så har ingen anelse. Har prøvd å deaktivere brannmur også uten hell

Skrevet

Hmm ...

Før vi går videre: Kan du definere "tryner internett"? Vil det si at du må trekke ut kabelen, restarte PC-en/ruteren/modem for å få forbindelse igjen?

Skrevet

Da tenker jeg på at all nettforbindelse bare stopper helt opp, men om jeg minimerer spillet og går ut i windows igjen, så tar det 2-3 sekunder så er det tilbake. Og om jeg da går tilbake inn i spillet så forsvinner det igjen på ca 4-5 sekunder. Så ingen restart av maskin/ruter/modem

Skrevet

Jaha ... Hvordan vet du da at nettforbindelsen faktisk forsvinner? Fordi såvidt jeg forstår det er problemet kun at spill ikke får internettilgang, ikke at tilgangen forsvinner.

Skrevet

Jeg har oppe et vindu der jeg alltid pinger en nettside, samt at jeg faller ut av MSN etc. Så er ikke bare spillet som mister tilgangen

Skrevet

Jepp har prøvd. Jeg forkasta bare det gamle nettverks kortet og henta inn et nytt et. Ser ut som alt er i skjønneste orden for meg nå :)

Skrevet

hei! hadde akuratt samme problemet som deg! Men husker ikke helt hva jeg gjorde for å fikse det, men husker jeg byttet nettverskortet og etterhvert skiftet internett leverandør, og har ikke blitt plaget av det problemet igjenn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...