Gå til innhold

Java nekter å virke..

FuzzFuet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!

Jeg har en stund slitt med at java ikke vill fungere på PC-en min. Har Java 6 Update 11 innstalert i følge "Kontrollpanel\Programmer og funksjoner" i vista, men får ikke slettet det eller reinnstalert det, heller ikke oppgradert til Update 12 via Offline eller Online innstalasjon :nei:

Om jeg søker etter java eller leter på PC-en finner jeg ikke noe.

Får melding om at innstalasjonen kraset når jeg prøver å innstalere.

Er det noen måte å fjerne Java helt på, eller fikse dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
inne i kontrollpanel og på add or remove programs ligger updates-ene til java. avinstaller de. kjør Ccleaner (run cleaner og registry fix) og gå inn på java.com og installer den nyeste. prøv det....

Bruker norsk vista så er sikkert "Innstalerte Oppdateringer" i "Programmer og funksjoner" fra kontrollpanelet du mener ja? Ligger bare Oppdateringer til Microsoft Office og Windows Vista der :hmm:

Skrevet

hold inne windows knappen på tastaturet og trykk samtidig på E ( windows+E) øverst er det en fane som heter legg til eller fjern programmer. der er det du skal avinstallere java

Skrevet
hold inne windows knappen på tastaturet og trykk samtidig på E ( windows+E) øverst er det en fane som heter legg til eller fjern programmer. der er det du skal avinstallere java

Ja, da kommer jeg til "programmer og funksjoner" samme som "legg til eller fjern programmer" i XP.

Men får ikke avinstalert derrifra.. :thumbdown:

Står at windovs avinstalerer , men det forsvinner ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...