Gå til innhold

Vista Home Premium slutter å virke ved høyreklikk


Cleaf

Anbefalte innlegg

Joda, det magiske nummeret var 6 før det gikk skeis!

 

Jeg har fått ny PC av typen Fujitsu Siemens Amilo Xa 3530 med Windows Vista Home Premium 32 bit på.

Men jeg har et MEGET irriterende problem: Explorer.exe og Windows Explorer.exe slutter å virke når jeg enten høyreklikker på Min Datamaskin eller noe som ikke ligger på skrivebordet.. Kan heller ikke kopiere filer, for da slutter den nemlig også å virke.

Prøvde å gjenopprette PCen uten hell, har recovery CD's men vil ha det til siste utvei, er det noe annet jeg kan gjøre?

 

P.S. Prøvde RegistryBooster fra Uniblue, systemet ble raskere men problemene var dog der.

P.S.S. Fikk PCen på Mandag. (relativt ny)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fatter ikke hva det jævla 32 bit systemet gjør på et godt kompatibelt system som skal jaggu klare å dra 64 bit med stil... Men neida, ned i gjørma med 32 bit ja.. Mm...

 

*Tar fatt i hagla og roper NÅ SKAL DU DOBLE BITEN DIN VISTA!* ... Neida.. Men blir noe frustrert as:P

Lenke til kommentar

Sier bare en ting om Norman, det SUGER!!!! Last ned NOD32 i stedet, mye bedre enn AVG:) Selv har jeg alltid vært imot Antivirus programmer, siden du skal være ganske uopplagt hvis du får virus, men så trodde jeg i går at jeg hadde fått et lite virus, så prøvde å scanne pcen, men der var det ikke no :) Bare enda et bedritent 32 bits system som ikke orker mer :(

Lenke til kommentar

Vet at norman suger, poenget er at jeg ikke GIDDER å oppgradere foreløpig xD ...

 

Jeg foretrekker da AVG over NOD32 fordi AVG er ganske brukervennlig... Men begynner å nærme seg en norton :/

 

Vet at norman suger, poenget er at jeg ikke GIDDER å oppgradere foreløpig xD ...

 

Jeg foretrekker da AVG over NOD32 fordi AVG er ganske brukervennlig... Men begynner å nærme seg en norton :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...